تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3776267
شناسه : 3776267
تاریخ :
تردد در جاده چالوس بالاخره به حالت عادی برگشت اقتصاد ایران: فرمانده پلیس راه کندوان اعلام کرد: پس از تخلیه بار ترافیکی تعطیلات و عادی شدن ترددها، محدودیت تردد یک طرفه در جاده چالوس- کرج به پایان رسید و امکان استفاده دوطرفه از این محور فراهم شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری ایرنا: فرمانده پلیس راه کندوان اعلام کرد: پس از تخلیه بار ترافیکی تعطیلات و عادی شدن ترددها، محدودیت تردد یک طرفه در جاده چالوس- کرج به پایان رسید و امکان استفاده دوطرفه از این محور فراهم شد.

حوالی ساعت ۱۲ امروز برابر هماهنگی های به عمل آمده با پلیس فراجا و راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران و البرز برای تخلیه بار ترافیکی این جاده از دوراهی طویر بخش مرزن‌آباد چالوس به سمت کرج و تهران مسدود شد.

پژمان لطفی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بار ترافیکی سنگین در آزاد راه تهران - شمال محدوده البرز و نقاطی از محدوده پل زنگوله کندوان با اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیر جنوب به شمال این محور تخلیه شده و هم اکنون تردد خودروها به حالت عادی و روان بازگشت.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند که در فصل های بهار و تابستان به ۵۰ هزار مورد می‌رسد.