تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3776261
شناسه : 3776261
تاریخ :
محکومیت شدید حمله صهیونیست‌ها به «مواصی» از سوی دبیرکل سازمان ملل اقتصاد ایران: سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد از محکومیت شدید حمله رژیم صهیونیستی به چادرهای آوارگان فلسطینی در منطقه «مواصی» از سوی دبیرکل این سازمان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنانی اعلام کرد که «آنتونیو گوترش» دبیرکل این سازمان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه مخصوص به آوارگان فلسطینی در «المواصی» واقع در نوار غزه را به شدت محکوم می‌کند.

سخنگوی گوترش تاکید کرد: دبیرکل سازمان ملل متحد نگرانی شدید خود را در خصوص تداوم قربانی‌شدن ساکنان غزه ابراز می‌دارد. به کارگیری تسلیحات سنگین در مناطق پرجمعیت امری نامعقول است.

دوجاریک ادامه داد: ارتش «اسرائیل» دیروز جلوی یک کاروان وابسته به سازمان ملل را گرفت. این رخداد جدیدترین نمونه از موانعی است که کارکنان امدادی در غزه با آن مواجه هستند.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: کاروان حامل واکسن‌های وابسته به سازمان ملل متحد شامل هیچ‌کدام از نیروهای حماس نبود و افراد این کاروان مجوزهای لازم را به همراه داشتند.

دوجاریک در ادامه سخنان خود افزود: ارتش «اسرائیل» باید اقدامات لازم را برای حمایت از کارکنان امدادی و تسهیل روند کارهای آنان اتخاذ کند.