تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3776253
شناسه : 3776253
تاریخ :
حکم جدیدی که دادگاه برای ماشاالله کرمی صادر کرد اقتصاد ایران: وکیل پرونده ماشاالله کرمی خبر از کاهش مجازات حبس موکلش از ۵ سال بابت اتهام اجتماع و تبانی به ۳ سال و ۷ ماه در دادگاه تجدیدنظر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شبکه شرق نوشت: وکیل پرونده ماشاالله کرمی خبر از کاهش مجازات حبس موکلش از ۵ سال بابت اتهام اجتماع و تبانی به ۳ سال و ۷ ماه در دادگاه تجدیدنظر داد.

علی شریف‌زاده، وکیل دادگستری با اشاره به آخرین وضعیت پرونده ماشاالله کرمی، از خانواده‌های دادخواه اظهار کرد: «دادگاه انقلاب آقای ماشاالله کرمی را بابت اتهام اجتماع و تبانی به ۵ سال حبس و بابت اتهام تبلیغ علیه نظام به یکسال حبس محکوم کرده بود. ما به حکم صادره اعتراض کردیم و پرونده در دادگاه تجدیدنظر مورد بررسی قرار گرفت.»

او ادامه داد: «حکم دادگاه تجدیدنظر امروز به ما ابلاغ شد و بنا بر آن، مجازات آقای ماشاالله کرمی از ۵ سال به ۳ سال و ۷ ماه کاهش پیدا کرد. همچنین مجازات یکسال حبس او هم به ۸ ماه کاهش یافت.»

این وکیل دادگستری همچنین تاکید کرد که به حکم صادره در دادگاه تجدیدنظر اعتراض خواهیم کرد و امیدواریم با ثبت درخواست اعاده دادرسی، دیوان عالی کشور نسبت به نقض این حکم اقدام کند.