تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776250
شناسه : 3776250
تاریخ :
۴۰۰۰ یادواره شهدای دانش آموز در مدارس مازندران برگزار می‌شود اقتصاد ایران: ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس گفت:چهار هزار یادواره در چهار هزار مدرسه استان برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی» شامگاه سه شنبه در جلسه فرماندهان سپاه نواحی که به صورت وبیناری در ستاد سپاه کربلا برگزار شد، با تبریک ماه ربیع الاول تسلیت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه بزرگ ملت ایران، مجاهدت، رشادت، ایثارگری و شهادت جوانان برومند این کشور است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس ایام اللهی است که ملت ایران در سایه ایمان، اخلاص، وحدت و پیروی از ولایت فقیه در مقابل نظام سلطه ایستادگی کرد.

این مسئول ادامه داد: همه ما وظیفه داریم به منظور تقویت روحیه مجاهدت و معنویت در جامعه به بزرگداشت چنین ایام اللهی اهتمام داشته باشیم.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر ایستادگی و مقاومت ملت ایران است، اضافه کرد: دفاع مقدس سرچشمه ارزش‌های انقلابی ما به شمار می‌رود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بیان کرد: برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و ترویج ارزش‌های انقلابی و دفاع مقدسی باید همه ظرفیت‌ها را پای کار بیاوریم و کارها را به مردم و جوانان بسپاریم؛ خصوصاً امسال که همزمان با هفته دفاع مقدس، استان مازندران شاهد برنامه‌های عظیم و فاخر دومین اجلاسیه شهدای دیار علویان است.

این مسئول اذعان داشت: هفته دفاع مقدس امسال باید پرشورتر، پرحماسه‌تر، مردمی‌تر و فراگیرتر در استان مازندران برگزار شود.

وی عنوان کرد: فرماندهان نواحی بر اساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، دبیران ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس و مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت هستند.

سرهنگ سلامی خاطرنشان کرد: ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس باید با همت فرماندهان نواحی منظم برگزار شود و برنامه‌های این مناسبت هرچه سریع‌تر به دبیرخانه ارسال شود.

این مسئول بر ثبت برنامه‌های هفته دفاع مقدس و مقاومت استان مازندران در سامانه جامع دفاع مقدس تاکید کرد.

وی اظهار داشت: برپایی چهار هزار یادواره در چهار هزار مدرسه، نواختن زنگ مقاومت با حضور راویان و پیشکسوتان دفاع مقدس، تکریم و تجلیل از پیشکسوتان، جمع آوری خاطرات رزمندگان شهرستان‌ها، مستندسازی عملکرد ما در دوران دفاع مقدس و تولیدات فرهنگی ادبی و هنری با استفاده از ظرفیت‌ها از جمله برنامه‌های این مناسبت به شمار می‌آید.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه هر یادمان شهید گمنام یک مرکز فرهنگی و پایگاه فرهنگی انقلاب به شمار می‌آید خواستار تکمیل بادمان‌های شهدای گمنام تا پایان اجلاسیه شد.