تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776249
شناسه : 3776249
تاریخ :
نیاز به اصلاح برخی قوانین و مقررات برای حمایت از تعاونی‌ها اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی تاکید کرد: برای افزایش سهم تعاون از بخش اقتصاد نیاز به اصلاح بخشی از قوانین موجود است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان عصر سه شنبه در دومین جلسه شورای توسعه تعاون استان گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال به جهش تولید با مشارکت مردم به دنبال افزایش سهم مردم در حوزه اقتصاد هستیم که یکی از بخش‌هایی که می‌تواند در این زمینه نقش آفرین باشد بخش تعاون است.

وی تاکید کرد: برای تحقق شعار سال باید به نقش مردم در حوزه تولید، افزایش نقش مردم در حوزه تأمین مالی و سرمایه گذاری و سهم اشتغال آنها در شرکت‌های تعاونی توجه ویژه شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه به عنوان بخش دولتی باید تسهیل گر برای حضور بیشتر مردم در حوزه تولید و اقتصاد باشیم، گفت: بخش تعاونی مظلوم واقع شده است و باید به صورت خاص روی این بخش توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای اینکه تسهیل گر باشیم باید برخی قوانین و مقررات اصلاح شود، ادامه داد: انتظار این بود که ۲۵ درصد اقتصاد کشور توسط بخش تعاون اتفاق بیفتد که شاهد فراز و فرودی در این خصوص در سال‌های گذشته بوده‌ایم.

به گفته وی باید پیشنهادهای استان‌ها برای اصلاح سند توسعه تعاون به دولت ارائه شود.