تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3776212
شناسه : 3776212
تاریخ :
بلایی که پهپاد حزب‌الله بر سر ده‌ها هزار صهیونیست آورد اقتصاد ایران: خبرنگار یکی از روزنامه‌های رژیم صهیونیستی از بلایی که پهپاد حزب‌الله لبنان بر سر ده‌ها هزار شهرک‌نشین صهیونیست آورد سخن گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، پرواز ۱۵ دقیقه‌ای پهپاد حزب‌الله لبنان بر فراز سرزمین‌های اشغالی بدون هرگونه مزاحمتی و برخورد آن به هدف با بازتاب در رسانه‌های رژیم صهیونیستی روبرو شد.

خبرنگار روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در شمال سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد: هنگامی که سرت را به سوی آسمان شمال بالا می‌بری و پهپادی را می‌بینی، ممکن است یک پهپاد هجومی حزب‌الله باشد که در حال طی‌کردن مسیر خود برای انفجار روی یک هدف نظامی است.

وی افزود: امروز یک پهپاد از آسمان «روش بینا» گذر کرد و تا زمانی که به هدف اصابت نکرد از حرکت باز نایستاد. این پهپاد در راه خود به سوی این هدف ده‌ها هزار شهرک‌نشین را روانه پناهگاه‌ها کرد.

رسانه‌های دیگر رژیم صهیونیستی نیز ضمن اشاره به پرواز آزادانه ۱۵ دقیقه‌ای پهپاد حزب‌الله لبنان بر فراز الجلیل علیا اعلام کردند که این پهپاد پس از طی‌کردن مسیر ۲۰ کیلومتری به منطقه اشغالی «عمیعاد» در اطراف دریاچه طبریا رسیده و به هدف خود اصابت کرده است.