تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3776209
شناسه : 3776209
تاریخ :
دزدی که صحنه قتل زن تهرانی را به پلیس نشان داد اقتصاد ایران: مردی که با انگیزه سرقت از از زن سالخورده ای مرتکب قتل او شده بود، دستگیر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

رکنا: مردی که با انگیزه سرقت از از زن سالخورده ای مرتکب قتل او شده بود، دستگیر شد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت روز جاری ماموران کلانتری دولت آباد به مرد جوانی که در محدوده خیابان غیوری به سرعت در حال دویدن بوده مشکوک و متهم را تحت مراقبت های پلیسی قرار میدهند.

این مرد به محض مشاهده ماموران پلیس به سرعت از محل متواری و بدین ترتیب عملیات مهار متهم آغاز و ماموران کلانتری دولت آباد با درایت کامل موفق شدند پس از مدتی  تعقیب و گریز  این مرد مشکوک را دستگیر و برای بررسی موضوع به کلانتری انتقال دادند.

تحقیقات اولیه نشان از این داشت متهم سارق میباشد زیرا تعدادی طلاهای مسروقه از متهم کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: همین سرنخ کافی بود تا ماموران وارد مرحله دیگر از تحقیقات پلیسی شوند و در خصوص محل سرقت و شناسایی مالباخته تحقیق کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهم منکر هر گونه ارتکاب جرمی بود که  در نهایت به سرقت از منزل زن سالخوره ای دقایقی قبل از دستگیری اعتراف کرد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه بلافاصله تیمی از ماموران به محل  سرقت مراجعه کردند، گفت: با حضور پلیس در محل ماموران با  جسد  زن سالخورده مواجه و متهم اقرار کرد که در حین سرقت گردنبند صاحب خانه فوت کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم اظهار کرد کلید گاوصندوق توسط یکی از بستگان زن سالخورده در اختیار وی قرار گرفته است و با قصد سرقت از منزل وارد منزل مقتول شده است، ادامه داد: جسد زن سالخورده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار سازمان پزشکی قانونی قرار گرفته است و متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

وی در خاتمه با بیان اینکه کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد، گفت:  دستگیری  سایر مرتبطین پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.