تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776106
شناسه : 3776106
تاریخ :
مسئولان مختلف باید با یکدیگر همکاری کنند تا چرخ اقتصاد بچرخد اقتصاد ایران: کرمان_رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: مسئولان بخش‌های مختلف باید با یکدیگر همکاری کنند تا چرخ اقتصاد بچرخد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله خدائیان، عصر سه شنبه در بازدید از شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه در زمینه حمایت از تولید گفت: مسئولان همه بخش‌ها باید با یکدیگر همکاری کنند تا چرخ اقتصاد بچرخد.

وی با اشاره به اقدامات دستگاه قضا در حمایت از تولید افزود: سازمان بازرسی در جهت رفع مشکلات تولیدکنندگان از همه ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کند و سعی دارد تا با برگزاری جلسات و شنیدن مسائل طرفین مشکلات را حل و فصل نماید.

رئیس سازمان بازرسی با اشاره به اینکه یک بخش از سامانه ۱۳۶ به رفع مشکل تولیدکنندگان و رسیدگی ویژه به مشکلات آن‌ها اختصاص دارد، تصریح کرد: بحمدالله در این زمینه توفیقات خوبی صورت گرفته و افزایش تولید و احیای کارخانه‌ها را به همراه داشته است.

وی بابیان اینکه یکی از بخش‌های مهم اقتصاد حوزه مس است، خاطرنشان کرد: باید از خام فروشی جلوگیری کنیم، زنجیره تولید را کامل کرده و صنایع پایین دستی را ایجاد نمائیم.

خدائیان افزود: در تمام برنامه‌های کلان کشور تاکید شده است که باید واگذاری به بخش خصوصی صورت گیرد؛ اما آن طور که باید اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی انجام نشده است و لذا با اجرای برنامه هفتم باید به سمت خصوصی سازی واقعی برویم و این صنایع به افرادی که واقعاً در این حوزه اثرگذار هستند، واگذار شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از کارخانه مس شهید باهنر کرمان ضمن شنیدن مسائل و مشکلات این واحد صنعتی، از صد قطعه بومی سازی شده آلیاژی دانش بنیان با پایه مس بازدید کرد.