تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776098
شناسه : 3776098
تاریخ :
۱۰ میلیارد تومان برای سی تی اسکن بیمارستان سرابله هزینه شد اقتصاد ایران: ایلام-نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰ میلیارد تومان برای سی تی اسکن بیمارستان سرابله هزینه شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سارا فلاحی نماینده مردم استان در مجلس عصر سه شنبه در مراسم راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام علی (ع) شهر سرابله گفت: این دستگاه مجهز و بروز و با استاندارد جهانی شرکت زیمنس آلمان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در این بیمارستان آماده خدمت رسانی به بیماران مربوطه می‌باشد.

وی گفت: توسعه و تجهیز بیمارستان شهر سرابله به واسطه موقعیت خاص آنکه شهرستان‌های هلیلان وسیروان هم از خدمات آن بی بهره نیستند در دستور کار است.

محمدی فرماندار شهرستان چرداول هم خواستار توجه ویژه مسولین به ارتقا امکانات و تجهیزات مراکز درمانی شهرستان شد و گفت: شهرستان چرداول به عنوان دروازه اصلی استان و تردد زوار اربعین باید مورد توجه قرار گیرد و در این رابطه اعتبارات لازم تخصیص یابد.

وب تمام پرسنل و متخصصان مربوط به سی تی اسکن مستقر هستند و نصب این دستگاه باعث می‌شود، اعزام روزانه حدود ۲۰ بیمار به مراکز درمانی استان کاهش یابد.

وی افزود: بیمارستان سرابله یکی از مجهز ترین مراکز درمانی در بین شهرستان‌های استان با استقرار بیش از ۱۲ متخصص در زمینه‌های مختلف می‌باشد.