تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3776089
شناسه : 3776089
تاریخ :
خبر مهم همتی درباره جاماندگان سهام عدالت اقتصاد ایران: عبدالناصر همتی در همایش بانکداری اسلامی و در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره وضعیت جاماندگان سهام عدالت توضیحاتی ارائه نمود و همچنین خبرهایی را درباره انتخاب رییس جدید سازمان بورس اعلام کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایسنا: عبدالناصر همتی در همایش بانکداری اسلامی و در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره وضعیت جاماندگان سهام عدالت توضیحاتی ارائه نمود و همچنین خبرهایی را درباره انتخاب رییس جدید سازمان بورس اعلام کرد.

عبدالناصر همتی در سی و چهارمین همایش بانکداری اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص جاماندگان سهام عدالت، اعلام کرد که این مسئله در دست پیگیری است.

او همچنین بیان کرد که رئیس جدید سازمان بورس به زودی معرفی می‌شود و درباره سیاست ارزی کشور اظهار داشت که تلاش دولت بر نزدیک کردن نرخ نیما به نرخ بازار آزاد است.

پیگیری وضعیت جاماندگان سهام عدالت

وزیر اقتصاد، همتی، به مسئله جاماندگان سهام عدالت پرداخت. او تاکید کرد که این موضوع یکی از اولویت‌های وزارت اقتصاد است و به‌زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت. همتی افزود که پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام خواهد شد تا افرادی که در مراحل قبلی توزیع سهام عدالت جا مانده‌اند، بتوانند از این سهام بهره‌مند شوند.