تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3776071
شناسه : 3776071
تاریخ :
۲ مدال برای ایران در بازی‌های جهانی عشایر اقتصاد ایران: دو ملی‌پوش مس‌رستلینگ کشورمان به مدال مسابقات جهانی عشایر دست یافتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پنجمین دوره بازی‌های جهانی عشایر (نومد گیمز) به میزبانی آستانه قزاقستان برگزار می‌شود که در مسابقات مس‌رستلینگ (چوب کشی)، آرزو حسینی در وزن 65 کیلوگرم زنان صاحب مدال نقره شد و هادی وفایی‌پور در وزن 90 کیلوگرم مردان به مدال برنز رسید.

حسینی اولین زن مدال‌آور ایران در بازی‌های جهانی 2024 نومد گیمز است و وفایی‌پور درحالی به مدال برنز رسید که تماشاگران میزبان، رقیب قزاق او را به شدت تشویق می‌کردند.

تیم مس‌رستلینگ ایران از سوی فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی ایران به بازی‌های جهانی نومد گیمز اعزام شده و رضا قیطاسی سرمربیگری تیم مس‌رستلینگ را برعهده داشت.

همچنین در این رقابت‌ها، علی شهرآبادی و سعید انوری پنجم شدند. مهدی غلامی نیز که با پیروزی در آستانه کسب مدال بود، در مسابقه سوم دچار مصدومیت شد و از کسب مدال بازماند.

رقابت‌های جهانی نومد گیمز با حضور بیش از دو هزار ورزشکار از 89 کشور در شهر آستانه قزاقستان برگزار می‌شود. ورزشکاران ایران در سایر رشته‌ها تا روز شنبه رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/