تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3776059
شناسه : 3776059
تاریخ :
دستگیری سارق حرفه‌ای رینگ و لاستیک اقتصاد ایران: سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق سابقه‌دار لوازم و محتویات داخل خودرو در محدوده چیتگر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد افشار گفت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، گشت‌زنی‌های هدفمند عوامل کلانتری ۱۸۱ چیتگر برای شناسایی و دستگیری سارقان و برقراری امنیت محلات آغاز شد و در همین راستا نیز آنان در حین گشت‌زنی در محدوده حوزه استحفاظی خود به یک نفر که به طرز مشکوک و با سرعت زیاد در حال انتقال یک حلقه رینگ و لاستیک خودرو به داخل صندوق عقب خودرو پژو پارس مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه مأموران برای بررسی بیشتر به سمت فرد مذکور رفتند، گفت: این فرد به محض مشاهده مأموران از محل متواری شد که در همین راستا تعقیب و گریز میان او و مأموران آغاز شد و در نهایت پس از دقایقی تعقیب و گریز با پای پیاده و عدم توجه متهم به دستورات پلیس، مأموران این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به انجام بازرسی از داخل خودروی متهم گفت: مأموران در جریان بازرسی انجام شده از خودروی سارق تعداد سه عدد آچار چرخ و یک جفت دستکش و یک عدد دستگاه پرچ را به همراه ابزارآلات حرفه‌ای سرقت کشف و ضبط کردند. همچنین پس از انتقال متهم به کلانتری این فرد تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

افشار از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: این فرد برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات به همراه پرونده تحویل دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان در حال انجام است.