تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3776058
شناسه : 3776058
تاریخ :
نسخه‌های قرآن قدرت تغییر جهان به سمت عدالت را دارد اقتصاد ایران: بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نسخه‌های قرآن قدرت تغییر جهان به سمت عدالت را دارد که در این زمینه نیز ما باید وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر سه شنبه در مراسم اختتامیه چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسر قرآن کریم در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قرآن کریم معجزه رسول اکرم (ص) است که هر کس به اندازه ظرفیت خود از آن بهره مند می‌شود، اظهار کرد: نکته اصلی بهره مندی از قرآن کریم عمل به مفاهیم و دستورات آن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: کار بشر امروز به جایی رسیده است که در هیچ کجای جهان جای امنی وجود ندارد و در همه جا قانون شکنی، جنایت و کشتار وجود دارد که باید آن را ثمره کار استکبار دانست.

عبادی با اشاره به اینکه باید قرآن را از مهجوریت در آورده و به جایگاه اصلی آن برسانیم، یادآور شد: البته روخوانی و روخوانی و حفظ و قرائت کتاب آسمانی مقدمه بیرون آورده قرآن از مهجوریت است.

وی با تأکید بر اینکه گرایش به اجرای عدالت به عنوان فلسفه همه انبیا امروزه تبدیل به مطالبه همه مردم دنیا شده است، گفت: انسان به طور فطری حق طلب بوده و به دنبال رسیدن به هدایت است ولی غرب به دنبال تهدید و تطمیع انسان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: از پنج قرن قبل که استکبار سر برآورد کشتارهای میلیونی به راه انداخت و امروز مفاهیم قرآن قدرت تغییر جهان دارد.

عبادی با تأکید بر اینکه باید نسخه‌های قرآن در عرصه اقتصادی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی اجرایی کنیم، یادآور شد: به هر میزان که یک فرد از نسخه‌های قرآن استفاده کنیم مسیر نورانی در برابر خودمان خواهیم دید.

وی اظهار کرد: نسخه‌های قرآن قدرت تغییر جهان به سمت عدالت را دارد که در این زمینه نیز ما باید وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در گسترش اسلام گفت: اگر انقلاب اسلامی به پیروزی نمی‌رسید اسلام هیچ پایگاهی نمی‌داشت و بعد از سقوط کمونیسم و شوروی لیبرال‌ها بر تمام جهان مسلط می‌شدند.