تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3776038
شناسه : 3776038
تاریخ :
رونالدو: رئال مادرید بهترین باشگاه تاریخ است اقتصاد ایران: برنده پنج توپ طلا درباره باشگاه رئال مادرید و مدعیان کسب توپ طلا سخن گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو که خود بین سال‌های 2009 تا 2018 در باشگاه رئال مادرید عضویت داشت و با به ثمر رساندن 450 گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه به شمار می‌رود، در گفت‌وگو با ریو فردیناند در کانال «یوتیوب» خود گفت: تیم فعلی رئال ماردید خیلی خوب به نظر می‌رسد و آنها فشاری را حس نمی‌کنند. برخی می‌گویند که رئال مادرید خوش‌شانس است اما جو خاصی در این تیم و سانتیاگو برنابئو حاکم است. آنها خودشان را برای این لحظات آماده می‌کنند و وقتی تیم های بزرگ به آنجا می‌روند تحت‌فشار هستند. از نظر من رئال مادرید بهترین باشگاه تاریخ است. من عاشق رئال مادرید هستم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا در زمان حضورت در رئال مادرید فشاری حس می‌کردی؟»، اظهار داشت: می‌دانستم که در رئال مادرید خوب کار خواهم کرد. من به خودم باور داشتم. سازگاری با شرایط جدید البته دشوار بود اما من برای بهترین باشگاه جهان بازی کردم و از این بابت خیلی خوشحال بودم. من بهترین گلزن تاریخ باشگاه شدم و چهار قهرمانی با رئال مادرید کسب کردم که این رضایت‌بخش بود.

کریس همچنین در خصوص پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید هم خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم امباپه هم در رئال خوب کار خواهد کرد. آنها رئیس (فلورنتینو پرس) و سرمربی (کارلو آنچلوتی) بزرگی دارند. به نظرم کیلیان و احتمالاً هالند و بلینگام بتوانند توپ طلا را کسب کنند.

ریو فردیناند هم از وینیسیوس جونیور به عنوان یکی از گزینه‌های دیگر کسب توپ طلا نام برد و کریستیانو رونالدو با تأیید حرف اسطوره باشگاه منچستریونایتد از لامین یامال ستاره جوان بارسلونا هم به عنوان یکی دیگر از مدعیان کسب توپ طلا یاد کرد.

برنده پنج توپ طلا همچنین درباره بازنشسته شدن تونی کروس گفت: این تصمیمی بود که کروس گرفت و ما باید به آن احترام بگذاریم. من به تصمیم او احترام می‌گذارم. تونی می‌توانست چند سال دیگر بازی کند اما در نهایت تصمیم با او بود.

رونالدوی 39 ساله همچنین در خصوص هموطن و هم‌تیمی پیشین خود اظهار داشت: په‌په در زمین و خارج از زمین رئیس بود. او انسان فوق‌‌العاده‌ای است.

انتهای پیام/