تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3776025
شناسه : 3776025
تاریخ :
تقدیر رئیس کنفدراسیون موتورسواری آسیا از حضور دختر ایرانی اقتصاد ایران: رئیس کنفدراسیون موتورسواری آسیا از وزیر ورزش و جوانان کشورمان به‌خاطر اعزام دختری از ایران به مسابقات کاپ آسیا قدردانی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از حضور اولین دختر ایرانی در مسابقات موتورسواری کاپ آسیا، «استفان مکی کاراپیت» رئیس کنفدراسیون موتورسواری آسیا در نامه‌ای به احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان ایران، از حمایت‌های وی از موتورسواران کشورمان تقدیر کرد.

در این نامه خطاب به دنیامالی آمده است:

«حضور یک بانوی ایرانی در مسابقات آسیایی یک لحظه تاریخی و نقطه عطفی بود که با حمایت شما از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران به دست آمد. برنامه‌ریزی و مدیریت ناظمی به ما اطمینان می‌دهد که آینده‌ای روشن برای این رشته در ایران خواهیم داشت.

این لحظه تاریخی و نقطه عطف موتورسواری زنان ایران، آسیا و خاورمیانه با حمایت شما از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران به دست آمد.

به‌عنوان رئیس FIM آسیا معتقدم فدراسیون موتورسواری ایران با مدیریت فعلی خود در مسیر درستی حرکت می‌کند و گام‌هایی قابل توجه در توسعه موتوراسپورت برداشته شده است. رهبری آینده‌نگر و برنامه‌محور ناظمی رئیس فدراسیون به ما اطمینان می‌دهد که آینده‌ای روشن برای موتورسواری در ایران خواهیم داشت.

ما خوش‌بین هستیم که این حرکت ادامه یابد و مشتاقانه منتظر حضور نمایندگان ایران در رویدادهای قاره‌ای بیشتری در آینده نزدیک هستیم».

انتهای پیام/