تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3775976
شناسه : 3775976
تاریخ :
درخواست حماس از وزیران خارجه کشورهای عربی اقتصاد ایران: یک عضو مطرح حماس خواستار حمایت حکومت‌های کشورهای عربی از قدس و مقدسات، جلوگیری از اجرای نقشه‌های اشغالگران و قطع روابط آنها با رژیم صهیونیستی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسامه حمدان از رهبران حماس خطاب به وزیران خارجه کشورهای عضو اتحادیه عرب که در قاهره نشست برگزار می کنند، گفت: اشغالگران فقط تهدیدی برای ملت فلسطین نیست بلکه تهدیدی برای امنیت ملی عربی هم به شمار می روند.

وی گفت: اشغالگران همچنان به جنگ نسل کشی در نوار  غزه ادامه می دهد که آخرین مورد آن، جنایت کشتار در منطقه المواصی خان یونس بود.

حمدان خاطر نشان کرد اشغالگران به تحمیل محاصره و تنگ کردن عرصه بر مردم ما به ویژه در شمال نوار غزه ادامه می دهند که بیماری ها و گرسنگی در آن شیوع پیدا کرده است.

وی افزود کابینه اشغالگران در برابر  دستیابی به توافق مبادله اسیران از طریق ارتکاب جنایات کشتار و وضع شروط غیر عملی مانع تراشی می کنند.

حمدان تاکید کرد اشغالگران نه فقط تهدیدی برای ملت فلسطین بلکه تهدیدی برای امنیت ملی کشورهای عربی هم به شمار می روند.

وی افزود ما به این چشم دوخته ایم که نشست وزیران خارجه کشورهای عربی منجر به فشار بر اشغالگران برای توقف جنگ و گشودن گذرگاه ها در نوار غزه شود.

حمدان خطاب به وزیران خارجه کشورهای عربی گفته است: از  شما می خواهیم برای گشودن گذرگاه ها و ارائه کمکها به مردم ما و محکوم کردن جنایات اشغالگران و رسوا کردن آنها اقدام کنید.

این رهبر حماس همچنان افزود از شما می خواهیم از قدس و مقدسات دفاع کرده و برای جلوگیری از اجرای نقشه های اشغالگران عمل و روابط با رژیم صهیونیستی را قطع کنید.

انتهای پیام/