تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775973
شناسه : 3775973
تاریخ :
جشن مهر سینما در لرستان برگزار می‌شود اقتصاد ایران: خرم‌آباد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: سومین جشن مهر سینمای ایران باهدف تجلیل از فعالان و پیش‌کسوتان عرصه سینما در استان برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، اعظم روانشاد در جلسه شورای سیاست‎گذاری «جشن مهر سینما ایران» با اشاره به برگزاری جشن مهر سینما، اظهار داشت: این جشنواره با رویکرد توجه ویژه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نقاط مختلف کشور در چند سال اخیر برگزار می‌شود و به آن عنوان زیبای مهرِ سینما مزین شده که هدف اصلی این برنامه نیز ایجاد همدلی بین هنرمندان بخصوص حوزه سینما است.

وی ادامه داد: امسال نیز سومین سال این مراسم و دورهمی صمیمانه باهدف تجلیل از فعالان و پیش‌کسوتان عرصه سینما و معرفی هنرمندان برجسته در همه حوزه‌های سینما از جمله کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه‌نویسی، تدوین، گریم، صدابرداری و صداگذاری، جلوه‌های ویژه بصری، فیلم‌برداری و تهیه‌کنندگی طی یک سال اخیر در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ادامه داد: در همین راستا با تشکیل جلسه شورای سیاست‎گذاری سعی داریم کسانی که در طول یک سال اخیر در این حوزه‌ها فعالیت مؤثر داشته را شناسایی و بعد از ارزیابی نهایی در مراسمی که طی روزهای آینده برگزار می‌شود از زحمات آنان تجلیل به عمل‌آوریم.