تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775964
شناسه : 3775964
تاریخ :
۴ پروژه راه روستایی در طالقان اجرا شد اقتصاد ایران: کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از اجرای چهار پروژه راه روستایی در طالقان خبر داد و گفت: برای این پروژه ها ۸۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر با اشاره به اینکه بهسازی چهار راه روستایی با هزینه ۸۳۰ میلیارد ریال در شهرستان طالقان این استان اجرا شده است، بیان کرد: از این تعداد پروژه، سه پروژه در روستاهای پایین طالقان و پروژه دیگر در بالا طالقان تکمیل شد.

وی اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز به منظور افزایش ایمنی و سهولت در تردد روستاییان و حمل و نقل فرآورده‌های کشاورزی از روستا به شهر این چهار پروژه راه روستایی اجرا کرد.

زندی فر گفت: اکنون در بخش پایین طالقان پروژه‌های راه روستایی اوچان به میر به طول سه کیلومتر، محور روستایی باریکان -میناوند به طول چهار کیلومتر و زیر سازی و آسفالت محور اهوارک به خوران به طول ۴.۵ کیلومتر با صرف اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال به مرحله تکمیل رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز ادامه داد: همچنین در این بخش نیز پروژه‌های راه روستایی سوهان به طول ۳.۵ کیلومتر، اهوارک به طول ۳۰۰ متر، موچان به طول ۳۰۰ متر، کش رود به طول ۵۰۰ متر، آردکان به طول ۹۰۰ متر، باریکان به طول ۴۰۰ متر و لکه گیری راه پایین طالقان به طول یک و نیم کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال در مرحله بهره برداری قرار دارد.

وی تصریح کرد: عملیات احداث و روکش آسفالت راه روستایی امیرنان به کذلک به طول هشت کیلومتر با اعتباری حدود ۴۵۰ میلیارد ریال در حال اجراست که قطعه اول این پروژه به طول سه کیلومتر آماده بهره برداری می‌باشد.