تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775953
شناسه : 3775953
تاریخ :
۲ شرکت تعاونی در آستارا به بهره‌برداری رسید اقتصاد ایران: آستارا- همرمان با هفته تعاون ۲ شرکت تعاونی با اشتغالزایی برای ۲۰ نفر در شهرستان آستارا افتتاح و به بهره برداری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شهلا قاضی پور در مراسم بهره برداری از طرح های هفته تعاون در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با هفته تعاون و با حضور مسؤولین شهرستان یک شرکت تعاونی تولید گل و گیاه و یک شرکت تعاونی خدمات پزشکی و درمانی با سرمایه و تسهیلات ۴۵ میلیارد ریال و اشتغال ۲۰ نفر در شهرستان آستارا به بهره برداری رسید.

رییس اداره اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آستارا بیان داشت: شرکت تعاونی گل و گیاه در شهر لوندویل با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و یک شرکت تعاونی با ارایه خدمات پزشکی و بهداشتی در آستارا افتتاح و به بهره برداری رسید.

قاضی پور با بیان اینکه تمامی استانداردهای مورد نیاز در این پروژه ها رعایت شده است، افزود: این شرکت دارای ۹ نفر عضو بوده و اعتبار هزینه شده برای راه اندازی این واحد تولیدی، ۵ میلیارد ریال است و جمعاً برای ۲۰ نفر در این دو شرکت اشتغالزایی شده است.

رییس اداره اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آستارا با بیان اینکه ۳۵۸ تعاونی از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون در شهرستان آستارا به ثبت رسیده است، گفت: در این راستا برای ۳۸۰۹ نفر اشتغال ایجاد شده است.

قاضی پور با تبریک هفته تعاون به همه فعالان در حوزه تعاون اظهار کرد: برگزاری کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی ویژه تعاونگران در محل شرکت های تعاونی، دیدار با امام جمعه شهرستان، نشست با تعاون گران فعال شهرستان، بازدید و تجلیل از تعاونی های فعال و برتر، گلباران مزار شهدا و اهدای خون توسط اعضای ستاد، تعاونگران و کارکنان اداره تعاون، مسابقه ترویجی کتابخوانی و فرهنگ تعاون در بین تعاونگران و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه های هفته تعاون در شهرستان مرزی بندر آستارا است.