تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775944
شناسه : 3775944
تاریخ :
ارتقای کیفی پروژه‌ها مدنظر مسئولان و مدیران باشد اقتصاد ایران: کاشان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: ارتقای کیفی پروژه‌ها مدنظر مسئولین و مدیران قرار گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حقیقت سرشت ظهر سه شنبه در حاشیه سفر به کاشان و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان کاشان اظهار داشت: شهرستان کاشان مهد تمدن و فرهنگ است و در نزد مدیران استانی جایگاه ویژه ای دارد.

وی با اشاره به کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌ها ابراز داشت: ضمن تشکر از مدیران و مسئولین و عواملی که برای به ثمر نشستن پروژه‌ها زحمت می کشند باید کیفیت پروژه‌ها هم مدنظر تمام مدیران و مسئولین استانی قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کاشان با اشاره به اینکه ارتقای کیفی پروژه‌ها باید مدنظر مسئولین و مدیران استانی قرار بگیرد، تصریح کرد: در پروژه‌های اجرایی علاوه بر مباحث ارقامی باید موضوع کیفی سازی مدنظر قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد می‌شود که برای پروژه‌ها شناسنامه تهیه شود، گفت: کیفی سازی پروژه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

حقیقت سرشت با بیان اینکه برخی از پروژه‌های در حوزه راه و راهداری کیفیت اولیه خود را در مدت زمان کوتاهی از دست می‌دهند، افزود: از این رو لازم است مسئولین کاشان هم ارتقای کیفی پروژه‌ها را مدنظر قرار بدهند.

وی همچنین با اشاره به پروژه ۷۵۰ واحدی زنان سرپرست خانوار در شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: در پروژه‌های اینچنینی باید توانمندسازی زنان را هم مدنظر قرار بدهیم و باید به سمتی حرکتی کنیم که این بخش از جامعه خودشان بتوانند علاوه بر تأمین درآمدهای خود به دیگران هم کمک کنند.