تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775943
شناسه : 3775943
تاریخ :
بلیت سینما «کیو» برای خبرنگاران نیم‌بها شد اقتصاد ایران: خرم‌آباد - مدیر مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از نیم‌بها شدن بلیت سینما «کیو» برای خبرنگاران استان به مناسبت «روز ملی سینما» خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید امانی با تبریک فرارسیدن روز سینمای ایران، اظهار داشت: بیست و یکم شهریور در تقویم رسمی کشور به‌عنوان «روز ملی سینما» شناخته شده و به‌نوعی یادبود و گرامیداشتی برای سینمای ایران و دستاوردهای آن در طول تاریخ محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: طی این روز معمولاً مراسم و برنامه‌های گوناگونی در سراسر کشور برگزار شده و به بررسی و نمایش فیلم‌های ایرانی و همچنین تقدیر از هنرمندان و سینماگران برجسته پرداخته می‌شود.

مدیر مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ادامه داد: در همین راستا با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده و همکاری مدیریت سینما کیوی مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی خرم‌آباد (آقای نصر) بلیت این سینما طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، ۲۵، ۲۶ و ۲۷ شهریورماه برای خبرنگاران و اصحاب رسانه به‌صورت نیم‌بها خواهد بود.

امانی، تصریح کرد: طی این سه روز، خبرنگاران ضمن ارائه کارت یا معرفی‌نامه معتبر خبرنگاری می‌توانند با یک نفر همراه در تمامی سانس‌های این سینما به تماشای فیلم‌های در حال اکران بنشینند.