تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3775941
شناسه : 3775941
تاریخ :
چرا صورتهای مالی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منتشر نمی‌شود؟ اقتصاد ایران: بررسی سایت کدال نشان می دهد صورت های مالی ۲ سال گذشته شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منتشر نشده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بررسی سایت کدال نشان می دهد آخرین صورت مالی منتشر شده ی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی مربوط به 6 ماهه ابتدایی سال 1401 است و از آن تاریخ تا کنون هیچ صورت مالی از این شرکت در سایت کدال منتشر نشده است. گفتنی است  آخرین اطلاعات مالی حسابرسی شده این شرکت نیز مربوط به 29 اسفند سال 1400 است.

لازم به ذکر است صورت های مالی شرکت های زیر مجموعه انبارها عمومی و خدمات ایران، همانند انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا، ماکو، تهران و ارس و .... در تارنمای کدال به صورت به روز منتشر شده است و فقط جای خالی شرکت مادر به چشم می خورد.

گفتنی است عدم انتشار صورت مالی این شرکت در 2 ساله گذشته در شرایطی است که  برای اولین بار در دولت سیزدهم «آیین‌نامه انتظام بخشی، شفاف‌سازی و ضابطه‌مند سازی درآمدها و هزینه‌های شرکت‌های دولتی» توسط وزارت اقتصاد تدوین و با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور نهایی تصویب و ابلاغ شد.

همچنین سید احسان خاندوزی، وزیر سابق اقتصاد نیز همواره انتشار منظم صورتهای مالی شرکت های دولتی را یکی از دغدغه ها و اقدامات مهم دولت سیزدهم 

انتهای پیام/