تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3775910
شناسه : 3775910
تاریخ :
احسان علیخانی به تلویزیون برمی‌گردد؟ اقتصاد ایران: ایمان قیاسی ـ مجری «قهرمان» ـ که این روز‌ها با تلویزیون همکاری دارد، در گفت‌گویی در پاسخ به اینکه آیا در شبکه نمایش خانگی هم فعالیتی دارد؟ اظهار کرد: فعلا به جز برنامه «قهرمان» برنامه‌ای ندارم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایسنا: ایمان قیاسی ـ مجری «قهرمان» ـ که این روز‌ها با تلویزیون همکاری دارد، در گفت‌گویی در پاسخ به اینکه آیا در شبکه نمایش خانگی هم فعالیتی دارد؟ اظهار کرد: فعلا به جز برنامه «قهرمان» برنامه‌ای ندارم.

وی همچنین درباره دلایل غیبت یوسف تیموری در فصل دوم «قهرمان» گفت: تیم سازنده در فصل دوم تاکید داشتند که از شوخی‌هایی که در فصل یک مرسوم بود، پرهیز شود و مجری یک نفر باشد.

این مجری که در برنامه‌های «عصر جدید» و فصل اول «جوکر» با احسان علیخانی همکاری داشت، در پاسخ به اینکه آیا همکاری‌اش با احسان علیخانی ادامه دارد؟ توضیح داد: در فصل اول «جوکر» همکاری داشتم، اما در فصل دوم سر برنامه «قهرمان» بودم. دوستی من و آقای علیخانی سر جایش است، اما ایشان در جای دیگری کار حرفه‌ای می‌کنند و من هم جای دیگری؛ تا اینکه یک محصول مشترک تولید شود تا من هم در آن بگنجم و همکاری داشته باشیم. امیدواریم به‌زودی همکاری جدیدی داشته باشیم.

قیاسی در پاسخ به اینکه آیا احتمال ساخت فصل جدید «عصر جدید» وجود دارد؟ اظهار کرد: ادامه‌دار بودن این برنامه یک تصمیم مدیریتی است که به تلویزیون و خود آقای علیخانی برمی‌گردد. این برنامه خیلی پربیننده و دوست‌داشتنی بود و امیدوارم دوباره شاهد آن باشیم.

او در ادامه درباره‌ی بازتاب برنامه «قهرمان» و همچنین غیبت یوسف تیموری در این فصل توضیحاتی را بیان کرد.

قیاسی با بیان اینکه «قهرمان» در فصل دوم توانست واقعا عنوان بین‌المللی را داشته باشد، اظهار کرد: «قهرمان» مسابقه‌ای است که در اغلب کشور‌های دنیا برگزار می‌شود و در ایران هم برای دومین سال است که برگزار می‌شود و می‌توان گفت این برنامه هم شبیه مشابه خارجی است و به‌ویژه فصل دوم آن که چه در بخش مربوط حضور شرکت‌کنندگان خارجی، چه طراحی بازی‌ها، بیشتر به استاندارد‌های جهانی نزدیک شده است. نکته مهم این است که از کشور‌های خوبی برای شرکت در مسابقه «قهرمان» به ایران آمده‌اند.

«قهرمان» در فصل دوم قواره بین‌المللی به خود گرفته

قیاسی درباره نحوه حضور شرکت‌کنندگان خارجی در برنامه «قهرمان» گفت: هم در فضای مجازی تبلیغات داشتیم و هم اینکه، چون این شرکت‌کنندگان به همه کشور‌ها می‌روند و شرکت می‌کنند، برایشان جذاب بود و در این مسابقه هم شرکت کردند. برای شرکت‌کنندگان راستی‌آزمایی صورت گرفت، اما شرکت‌کنندگان خارجی با توجه به اینکه در کشور‌های خود قهرمان بودند، امتحان پس داده بودند، با این حال اِلِمان‌هایی که مد نظر تیم برنامه‌ساز بود فرقی نمی‌کرد و راستی‌آزمایی هم از شرکت‌کنندگان خارجی و هم از شرکت‌کنندگان داخلی صورت گرفت و شرکت‌کنندگان از کشور‌هایی نظیر ایرلند، آلمان، لهستان، برزیل، نیجریه، لبنان، روسیه، ایتالیا و ... در این مسابقه حضور داشتند که هر کدام در کشور خود نینجا وَریِر بودند. چنین مسابقاتی سال‌هاست در دنیا برگزار می‌شود و ما با وجود اینکه دو فصل برگزار کرده‌ایم خیلی زود جا افتاد و مورد استقبال قرار گرفت.

او در ادامه درباره‌ی عنوان بین‌المللی مسابقه «قهرمان» بیان کرد: عنوان بین‌المللی این نیست که صرفا چند شرکت‌کننده خارجی داشته باشیم. عنوان بین‌المللی یعنی اینکه این برنامه از نظر استاندارد‌های پخش در دنیا، قابل پخش باشد، از تعداد دوربین گرفته تا نوع طراحی دکور، نورپردازی، صدابرداری و موارد دیگر باعث شده تا «قهرمان» قواره بین‌المللی به خود بگیرد. در حال حاضر این برنامه با مسابقاتی در کشور استرالیا و آلمان برابری می‌کند.

ماجرای غیبت یوسف تیموری در «قهرمان»

قیاسی درباره غیبت یوسف تیموری و اجرای خود در فصل دوم «قهرمان»، اظهار کرد: آقای تیموری در فصل دوم ما در سرکار سریال آقای منوچهر هادی بود که همزمان با ضبط برنامه «قهرمان» همراه شد و از طرفی تیم برنامه‌ساز و آقای ملک‌آبادی ـ کارگردان و تهیه‌کننده «قهرمان» ـ را ورزشی‌تر دیدند به همین دلیل تاکیدشان این بود که محور برنامه به رقابت شرکت‌کنندگان باشد و در نهایت تصمیم بر این شد که به تنهایی برنامه را اجرا کنم. هرچند دیگر فصل دو اجرایی گذشته اینکه فرم و محتوا را در نظر نگیریم و احساس کنیم دو نفر بیایند که با هم شوخی و مزه‌پرانی کنند، دیگر جذابیتی ندارد و فصل آن گذشته است حتی در مواقعی هم حضور من هم می‌تواند کمرنگ‌تر باشد و به نظرم باید به اصل موضوع پرداخته شود. تیم سازنده در فصل دوم تاکید داشتند که پرهیز شود از شوخی‌هایی که در فصل یک مرسوم بود. فصل دوم نگاه متفاوتی وجود داشت.

وی در پایان تاکید کرد: رسالت برنامه «قهرمان» این بود که شرکت‌کنندگان از ۱۸ کشور دنیا بیایند و ایران را ببینند آن‌ها ابتدا نگاه دیگری به ایران داشتند و آمده بودند که شرکت‌کنندگان ما را حذف کنند، اما وقتی از نزدیک ایران را دیدند بهت زده شدند و این مهم‌ترین رسالت برنامه «قهرمان» بود که این به تعامل و همکاری بسیار خوب شبکه سه سیما برمی‌گردد.