تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3775898
شناسه : 3775898
تاریخ :
شکی در اضمحلال رژیم صهیونیستی نیست اقتصاد ایران: مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور گفت: شکی در اضمحلال رژیم صهیونیستی نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله سهرابی، مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور عصر امروز (سه‌شنبه ۲۰ شهریور ماه) در جلسه هماهنگی و هم‌افزایی ستاد مرکزی انتفاضه و قدس که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: در سال‌های قبل شاهد بایکوت خبری جنایات رژیم صهیونیستی بودیم، اما طی یک سال گذشته رژیم صهیونیستی به حدی در فلسطین جنایت مرتکب شده است که امروز بسیاری از افکار عمومی جهان با جریان مقاومت و علیه رژیم اسرائیل همراه هستند.

وی ادامه داد: طی یک سال گذشته و با جنایات صهیونیست‌ها، زنان، کودکان، خبرنگاران، پزشکان و پرستاران زیادی شهید شدند که باید در محافل بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی روشن‌گری و اقدامات خصمانه این رژیم محکوم شود.

مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور تصریح کرد: در سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور و هیئت همراه به نیویورک با هدف شرکت در سخنرانی سالانه سران کشورها در مجمع عمومی سازمان ملل فرصت بسیار خوبی است که جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین محکوم شود.

سهرابی ادامه داد: از سوی دیگر، هفته وحدت فرصت بسیار خوبی است و باید در نشست‌ها و کنفرانس‌هایی که به مناسبت هفته وحدت برگزار می‌شود، بر لزوم حمایت از مقاومت فلسطین تأکید کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط منطقه، شکی در اضمحلال رژیم صهیونیستی نیست. همه باید برای حمایت از فلسطین متحد بوده و در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند.