تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3775880
شناسه : 3775880
تاریخ :
آبا بازی GTA 6 تأخیر می‌خورد؟ اقتصاد ایران: اخیراً شایعاتی درمورد تأخیر در انتشار بازی GTA 6 منتشر شده و خبرنگار بلومبرگ با استناد به منابع خود توضیحاتی در این مورد منتشر کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرنگار شناخته‌شده‌ی بلومبرگ، جیسون شرایر می‌گوید شایعات مربوط به تأخیر بازی GTA 6 به سال ۲۰۲۶ بی‌اساس هستند. شرایر با استناد به گفته‌های چند نفر از کارمندان راک‌استار اعلام کرد که آن‌ها از هیچ‌گونه تأخیر رسمی در ساخت بازی اطلاع ندارند.

شرایر تأکید می‌کند که ماهیت بلندپروازانه‌ی GTA VI همچنان امکان تأخیر را در آینده‌ای نه چندان دور باقی می‌گذارد. او در ایکس می‌نویسد: «اواخر هفته‌ی گذشته بحث‌های زیادی درمورد شایعه‌ی تأخیر GTA 6 در اینترنت شد. خبر خوب اینکه ۶ نفر از کارمندان راک‌استار به من گفتند از هیچ تأخیری اطلاع ندارند. خبر بد هم اینکه بازی مذکور بزرگ و جاه‌طلبانه محسوب می‌شود و احتمال تأخیرخوردن آن همچنان وجود دارد. زمان زیادی تا عرضه‌ی بازی باقی مانده است و نمی‌توان به‌طور قطعی چیزی گفت.»

مقالات مرتبط:
  • رسمی: زمان عرضه بازی GTA 6 به‌صورت حدودی اعلام شد
  • افشاگران از زمان عرضه احتمالی بازی GTA 6 می‌گویند

شرایر می‌گوید صحبت‌های او با کارمندان راک‌استار فقط به نبودِ اطلاع‌رسانی رسمی درباره‌ی تأخیر اشاره دارد و شاید تیم اجرایی استودیو بدون اطلاع کل شرکت، تصمیم به تأخیر بازی گرفته باشند. به‌نظر می‌رسد نبودِ هیچ‌گونه اعلامیه‌ی داخلی، بی‌اساس‌بودن شایعه‌ی مطرح‌شده در شبکه‌های اجتماعی را تقویت می‌کند.

انتظار می‌رود GTA 6 در پاییز ۲۰۲۵ برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شود.