تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775878
شناسه : 3775878
تاریخ :
کلنگ زنی احداث نیروگاه ۱۶ مگاواتی ccHP در کاشان اقتصاد ایران: کاشان - فرماندار کاشان گفت: فرماندار کاشان: کلنگ نیروگاه ۱۶ مگاواتی ccHP در کاشان به زمین زده شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان به کاشان اظهار داشت: در حاشیه این سفر چندین پروژه شهرستانی کلنگ زنی و یا افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از این پروژه‌ها کلنگ زنی احداث نیروگاه ۱۶ مگاواتی ccHP در کاشان بود، ابراز داشت: این پروژه با اهتمام بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر شش هزار میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به اینکه این پروژه برای ۴۰ نفر اشتغال زایی می‌کند، تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه‌های افتتاح شده مربوط به پل رودخانه‌ای ایثار «بن رود قمصر» بود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال افتتاح شد، گفت: این پروژه بزرگترین پل شهر قمصر است که با عرشه ۱۵×۱۴ ساخته شده است.

محمدی فشارکی با اشاره به اینکه ارتفاع این پل هفت متر است، افزود: این پل به صورت بتن کاملاً مسلح ساخته شده و احداث این پل یکی از ۱۳ نقطه حادثه خیز بود که با ساخت آن از ورود سیلاب و آب روان‌ها به داخل شهر جلوگیری می‌شود.