تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3775861
شناسه : 3775861
تاریخ :
باید تبیین گسترده‌ای درباره عملیات طوفان الاقصی انجام شود اقتصاد ایران: کارشناس مسائل غرب آسیا در جلسه هماهنگی و هم‌افزایی ستاد مرکزی انتفاضه و قدس گفت: باید تبیین گسترده‌ای درباره عملیات طوفان الاقصی انجام شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رویوران، کارشناس مسائل غرب آسیا عصر امروز (سه‌شنبه ۲۰ شهریور ماه) در جلسه هماهنگی و هم‌افزایی ستاد مرکزی انتفاضه و قدس که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: عملیات طوفان الاقصی قدرت یکسره‌کنندگی را از رژیم صهیونیستی گرفت و الان با وجود ورود غرب، رژیم صهیونیستی این توان را از دست داده است و ان‌شاءالله آغازی برای سقوط دائمی این رژیم باشد.

وی افزود: بعد از عملیات طوفان الاقصی عملاً نفوذ محور مقاومت را در جهان شاهد هستیم و با عملیات طوفان الاقصی، جایگاه محور مقاومت مشخص شد.

کارشناس مسائل غرب آسیا اظهار کرد: بعد از عملیات طوفان الاقصی چهره بسیاری از کشورها آشکار شد و به بیان دقیق‌تر جریان نفاق کاملاً آشکار و مشخص شد که کدام یک از کشورهای عربی نه تنها به فلسطین کمک نمی‌کنند، بلکه از دشمن یعنی از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

ریوران اظهار کرد: الان در یک فرایند سرنوشت‌سازی قرار گرفتیم و باید تبیین گسترده‌ای درباره عملیات طوفان الاقصی انجام شود و باید برای بزرگداشت سالگرد این روز برنامه‌ریزی شود.