تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3775850
شناسه : 3775850
تاریخ :
کشف انبار پوشاک قاچاق در محدوده خیابان ۱۵ خرداد تهران اقتصاد ایران: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک انبار پوشاک قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در یک ساختمان ۴ طبقه در محدوده خیابان ۱۵ خرداد تهران خبرداد.‏

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اعلام کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در محدوده خیابان " ۱۵ خرداد" تهران متوجه تردد مشکوک یک دستگاه خودرو وانت به داخل یک ساختمان مسکونی ۴ طبقه شدند.

وی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد طبقه چهارم ساختمان به انبار پوشاک تبدیل شده است و مالک ساختمان با همکاری خودروهای شوتی مقادیر زیادی پوشاک از جنوب کشور تهیه و به این مکان انتقال داده است.

افشاری به هماهنگی‌های قضائی اشاره کرد و افزود: در بازدید از این مکان ۱۴ هزار و ۲۹۶ ثوب پوشاک زنانه و ۳ هزار و ۴۸۰ شال و روسری خارجی کشف و به مقر پلیس انتقال یافت.

این مقام پلیس با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاق کالا برای کشور خطر امنیتی و اقتصادی را در پی دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از شهروندان درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.