تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775828
شناسه : 3775828
تاریخ :
ارتقای آمادگی استان قزوین در هنگام بحران اقتصاد ایران: قزوین- استاندار قزوین با تاکید بر ارتقای آمادگی استان در هنگام بحران گفت: پیش از این امکانات استان برای مدیریت بحران در دستگاه های مختلف توزیع شده و مدیریت حادثه را با مشکل روبرو کرده بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح مرکز مانیتورینگ مدیریت بحران استان قزوین گفت: موضوع مدیریت بحران در استان قزوین باید در دستور کار جدی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مدیریت در هنگام بحران دارای حساسیت بالایی است و نیاز به برنامه ریزی و تدبیر دارد، افزود: آمادگی برای مقابله با بحران و تدبیر برای مقابله با آن نیازمند برنامه ریزی و تدبیر پیش از وقوع حادثه و بحران است.

استاندار قزوین با بیان اینکه بی توجهی به مدیریت بحران و آمادگی پیش از وقوع بحران باعث ایجاد ناراحتی و آسیب‌های متعدد در جامعه می‌شود، اضافه کرد: پیش از این با رفتارهای غیر منطقی امکانات استان قزوین بین دستگاه‌های مختلف توزیع شده بود و این موضوع امر مدیریت بحران را سخت می‌کرد.

وی با بیان اینکه امروز این فرایند اصلاح شده و امکانات مدیریت بحران در اختیار این اداره کل قرار گرفته است، تصریح کرد: بدون شک با تجمیع و مدیریت امکانات، خدمات رسانی در بحران نیز سرعت بهتری خواهد گرفت.

اعلایی در پایان با بیان اینکه مردم به دنبال مدیریت خوب در هنگام وقوع بحران هستند، یادآور شد: با توجه به شرایط خاص استان و به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه باید برای هرگونه بحران آمادگی لازم وجود داشته باشد.