تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3775801
شناسه : 3775801
تاریخ :
تقدیر رئیس کنفدراسیون موتورسواری آسیا از حضور تاریخی دختر ایرانی اقتصاد ایران: رئیس کنفدراسیون موتورسواری آسیا از وزیر ورزش و جوانان ایران به خاطر اعزام دختر ایرانی به مسابقات کاپ آسیا قدردانی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اولین دختر ایرانی در مسابقات کاپ آسیا، «استفان مکی کاراپیت» رئیس کنفدراسیون موتورسواری آسیا در نامه ای به دکتر دنیا مالی وزیر ورزش و جوانان ایران از حمایت های وی تقدیر کرد.

در نامه استفان مکی خطاب به احمد دنیامالی آمده است:

« حضور یک بانوی ایرانی در مسابقات آسیایی یک لحظه تاریخی و نقطه عطفی بود که با حمایت شما از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران بدست آمد. برنامه‌ریزی و مدیریت آقای ناظمی به ما اطمینان می دهد که آینده ای روشن برای این رشته در ایران خواهیم داشت.

این لحظه تاریخی و نقطه عطف موتورسواری زنان ایران و منطقه آسیا و خاورمیانه با حمایت شما از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران بدست آمد.

تقدیر رئیس کنفدراسیون موتورسواری آسیا از حضور تاریخی دختر ایرانی

به عنوان رئیس FIM آسیا معتقدم فدراسیون موتورسواری ایران با مدیریت فعلی خود در مسیر درستی حرکت می کند و گام های قابل توجهی در توسعه موتوراسپورت برداشته شده است. رهبری آینده نگر و برنامه محور رئیس فدراسیون، آقای ناظمی به ما اطمینان می دهد که آینده ای روشن برای موتورسواری در ایران خواهیم داشت.

ما خوشبین هستیم که این حرکت ادامه یابد و مشتاقانه منتظر حضور سوارکاران ایرانی در رویدادهای قاره ای بیشتری در آینده نزدیک هستیم.»