تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775747
شناسه : 3775747
تاریخ :
مسمومیت با گاز کربن منواکسید در گناوه ۴ مصدوم بر جا گذاشت اقتصاد ایران: بوشهر- رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: در اثر مسمومیت با گاز کربن مونواکسید در شهرستان گناوه چهار نفر مصدوم شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین موسوی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی تماس با اورژانس مبنی بر مسمومیت با گاز کربن مونواکسید در شهرستان گناوه، توصیه‌های لازم توسط کارشناس مرکز ارتباطات ۱۱۵ آغاز و تیم عملیاتی اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر افزود: پس از ارزیابی صحنه توسط همکاران عملیاتی اورژانس در محل حادثه مشخص شد، چهار نفر دچار مسمومیت با گاز کربن مونواکسید شده‌اند.

وی تصریح کرد: تیم عملیاتی اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی و حمایتی در محل حادثه و بهبود حال سه نفر از مصدومین، یک مصدوم را به بیمارستان امیرالمؤمنین شهرستان گناوه انتقال دادند.

وی بیان کرد: از «امیر عرب» و «علیرضا یوسفی»، تیم عملیاتی حاضر در این عملیات کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی با تأکید بر اینکه استفاده هم‌زمان اسپری‌ها از جمله برف شادی و عوامل آتش‌زا در کنار فشفشه و سایر مواد محترقه خطرناک و باعث آتش‌سوزی می‌شود خاطرنشان کرد: استفاده بیش‌ازحد از برف شادی در فضای بسته نه تنها خطر آتش‌سوزی را در بر دارد بلکه موجب مشکلات و عوارض فراوانی از جمله اختلالات پوستی، سوزش چشم و گلو، مشکلات قلبی تنفسی و مسمومیت می‌شود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: اگر هنگام استفاده از برف شادی، شما یا اطرافیانتان احساس ناراحتی کردید، به فضای باز نقل‌مکان کنید و در معرض هوای آزاد قرار گیرید.