تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3775733
شناسه : 3775733
تاریخ :
تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی در آستانه مهر و آغاز سال تحصیلی اقتصاد ایران: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ تهران از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی در آستانه ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ تهران با اشاره به مشکلات ترافیکی در روزهای آغاز سال تحصیلی گفت: با توجه به افزایش تقاضای سفر همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی، تمهیدات لازم برای آمادگی هرچه بیشتر ناوگان حمل و نقل عمومی جهت سرویس رسانی مطلوب به شهروندان و مدیریت سفر و نیز کاهش زمان انتظار در پایانه‌ها و ایستگاه‌های تاکسی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به استقرار ون شاتل در پایانه‌ها گفت: به منظور سرویس دهی مناسب در خطوط پر ازدحام، این خودروها در پایانه‌ها مستقر و به جابجایی مسافران می‌پردازند.

معاون شهردار منطقه ۲ گفت: کاهش فاصله حرکت ناوگان اتوبوسرانی از ۲۵ دقیقه به ۱۵ دقیقه از دیگر تمهیدات پیش بینی شده در این ایام است.

کریمی در ادامه از برنامه‌های آموزشی رانندگان سرویس مدارس خبر داد و گفت: آموزش رفتار ترافیک رانندگان سرویس مدارس در اولویت برنامه‌های ستاد مهر قرار دارد.