تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775657
شناسه : 3775657
تاریخ :
خدمت صادقانه به مردم استمرار راه شهدا است اقتصاد ایران: سنندج_امام جمعه سنندج گفت: خدمت به مردم استمرار راه شهدا است و باید این مهم مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: خدمت صادقانه مسؤولان موجب ایجاد اعتماد مردم می‌شود و مشارکت مردمی را در برنامه‌های مختلف با همکاری ادارات به همراه دارد.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم استمرار راه شهدا است، افزود: شهدا با خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم از جان و مال خود گذشتند و امروز نیاز است مردم و مسؤولان قدردان زحمات و خون پاک شهدا باشند.

ماموستا رستمی با اشاره به نزدیک بودن به هفته دفاع مقدس یادآور شد: این هفته فرصت ارزشمندی برای بیان رشادت رزمندگان و جانفشانی شهدا است تا این امر به نسل امروزی و جوان منتقل شود.

امام جمعه سنندج از تمامی دستگاه‌ها و مسؤولان خواست برنامه‌های دفاع مقدس را با اخلاص اجرا کنند و با خدمتگزاری صادقانه زمینه مشارکت مردم را نیز در این برنامه‌ها فراهم کنند.

برگزاری یادواره شهدا در بخش‌های مختلف سنندج

فرماندار سنندج نیز در این جلسه به اهمیت برگزاری یادواره شهدا در گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد: باید یادواره‌های شهدا به سمت مناطق روستایی و بخش‌هایی که تاکنون میزبان این برنامه‌های معنوی نبوده‌اند سوق داده شود.

حسن عسکری اعلام کرد: دفاع مقدس مظهر ایثار و رشادت و جانفشانی رزمندگان آن دوران است و باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان و نوجوان امروزی معرفی کرد.

وی فضاسازی محیط اداری و میادین و خیابان‌های شهری متناسب با هفته دفاع مقدس را مورد تاکید قرار داد و خواستار برگزاری برنامه‌های این ایام با محوریت مردم و جوانان شد.

دیدار با خانواده شهدا، افتتاح پروژه‌های شاخص، تقدیر از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدا و فضاسازی محیطی از برنامه‌هایی بود که در این جلسه مورد تاکید فرماندار سنندج و اعضای جلسه قرار گرفت.