تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3775575
شناسه : 3775575
تاریخ :
حضور آسیاتک در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات کیش (Kitex۲۰۲۴) اقتصاد ایران: آسیاتک با رویکرد معرفی و ارائه جدیدترین راهکارهای سازمانی خود در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات اقتصاد دانش‌بنیان کیش (kitex۲۰۲۴) حضور دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات اقتصاد دانش‌بنیان کیش (kitex۲۰۲۴) از ۱۹ تا ۲۲ شهریور در مرکز بین‌المللی نمایشگاه‌های کیش برگزار می‌شود.

نگاهی به خدمات سازمانی آسیاتک

آسیاتک نیز، با ارائه جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه خدمات سازمانی) ارتباطات، انتقال و مرکز داده (IDS)) در این نمایشگاه حضور دارد.

از خدمات این اپراتور در حوزه ارتباطات و انتقال داده می‌توان به پهنای باند اختصاصی (Dedicated Bandwidth)، شبکه خصوصی مجازی (VPN)، تلفن ثابت (آسیاتل)، وپیامک اشاره کرد. ارائه سرور اختصاصی (Dedicated Server)، میزبانی سرور (Colocation) و خدمات ابری (cloud) نیز خدمات آسیاتک در زمینه مرکز داده به شمار می‌روند.

معرفی مراکز داده آسیاتک

مراکز داده میرعماد، آزادگان، حکیمیه و مراکز داده برج میلاد (تراز ۱۰- و ۲۴۸+) توسط آسیاتک راه‌اندازی شده‌اند و امروز آسیاتک به‌عنوان بزرگترین ارائه‌دهنده خدمات مرکز داده محتوایی در کشور فعالیت می‌کند.

مرکز داده پیام نیز یکی از مراکز داده در دست بهره‌برداری توسط آسیاتک است. پروژه راه‌اندازی این مرکز داده تیرماه ۱۴۰۳ کلید خورده است. این مرکز داده در دو فاز طراحی شده است که در مجموع ۹۷۸ ظرفیت دارد. همچنین با هدف ارائه خدمات سرور اختصاصی، میزبانی سرور و خدمات ابری به سازمان‌ها و موسسات، مهرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید. از مزایای آن می‌توان به ارائه خدمات به صورت cage به مشترکان، امنیت فیزیکی بالا، منبع پایدار برق و سیستم برق اضطراری و طراحی مبتنی بر رده سه استاندارد TIA-۹۴۲ اشاره کرد.

پنل گفت‌وگوی «چالش‌ها و فرصت‌های اقتصادی پروژه ملی فیبر نوری»

در حاشیه این نمایشگاه، پنل گفت‌وگویی با عنوان «چالش‌ها و فرصت‌های اقتصادی پروژه ملی فیبر نوری» توسط کمیسیون فناوی اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود. محمدعلی یوسفی‌زاده، مدیرعامل آسیاتک نیز در این پنل حضور دارد و قرار است به عنوان مدیرعامل یکی از شرکت‌های مهم و موثر در توسعه شبکه زیرساخت فیبر نوری، درباره دستاوردهای آسیاتک در این حوزه توضیحاتی ارائه دهد. این پنل گفت‌وگو امروز سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه ساعت ۱۲:۳۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش- سالن رازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از ۱۹ تا ۲۲ شهریور از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۲:۰۰ از غرفه آسیاتک در سالن A (غرفه A۴۹) دیدن کنند.