تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775541
شناسه : 3775541
تاریخ :
مدارس زنجان آماده میزبانی از دانش‌آموزان در اول مهر ماه هستند اقتصاد ایران: زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مدارس زنجان آماده میزبانی از دانش‌آموزان در اول مهر ماه هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اسماعیلی در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، با اشاره به موضوعات مختلف مربوط به پروژه مهر، بیان کرد: در قالب طرح شهید عجمیان و استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و ظرفیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان در مناطق ۱۴ گانه استان پیگیر مباحث عمرانی و تعمیر و تجهیز مدارس هستیم.

وی ادامه داد: در هدایت تحصیلی، روند رو به رشد رشته‌های فنی و حرفه‌ای را داریم و امسال با تأسیس چند هنرستان جدید پیگیر افزایش ثبت نام در رشته‌های هدف هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: امسال با اقدامات انجام‌شده ثبت نام در رشته ریاضی افزایش یافته است و امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی انجام‌شده از هدایت دانش‌آموزان به یک رشته خاص جلوگیری کنیم.

اسماعیلی با اشاره به پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده درباره تأمین نیروی انسانی، گفت: تمام تلاش ما، تأمین معلم برای همه کلاس‌ها است و امیدواریم با آغاز سال تحصیلی کلاسی بدون معلم نماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اجرای مانور بازگشایی برای سنجش میزان آمادگی مدارس برای بازگشایی مطلوب، افزود: مانور بازگشایی مدارس با دقت تمام در مدارس استان برگزار شد.