تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775530
شناسه : 3775530
تاریخ :
جلوگیری از قاچاق سوخت در کبودرآهنگ اقتصاد ایران: همدان ـ رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کبودرآهنگ از محکومیت یک میلیارد و 290 میلیون ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فضلعلی اظهار کرد: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز کبودرآهنگ پرونده قاچاق یک هزار و ۷۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش ۴۳۰ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی کبودرآهنگ اظهار کرد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت ۸۶۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

وی افزود: همچنین شعبه در ازای ضبط خودرو حامل، به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از محموله قاچاق، متخلف را به پرداخت ۴۳۰ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی کبودرآهنگ تاکید کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان کبودرآهنگ در حین گشت زنی در محور همدان به ویان با کشف محموله سوخت قاچاق از یک خودرو وانت، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.