تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775528
شناسه : 3775528
تاریخ :
دستگاه قضایی استان قم به موضوع ساماندهی سرویس‌های مدارس ورود کرد اقتصاد ایران: قم- اولین جلسه کارگروه ساماندهی سرویس‌های مدارس استان قم با حضور اعضای اصلی این کارگروه تشکیل و بر لزوم عملیاتی شدن آئین‌نامه اجرایی آن تأکید شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کاویانی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم در اولین جلسه کارگروه ساماندهی سرویس‌های مدارس استان، اظهار کرد: بر اساس تأکیدات رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره کل تعزیرات حکومتی و اختصاص شعبه ویژه، به تخلفات این حوزه به صورت فوق‌العاده رسیدگی می‌شود.

وی افزود: تمامی مدیران مدارس مکلف به اعلام تخلفات در رابطه با این موضوع هستند.

کاویانی تأکید کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای رانندگان، والدین و مربیان مراکز آموزشی از جمله تدابیر اتخاذ شده برای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی در این رابطه است.

تاکید معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری بر اعمال قانون نسبت به سرویس‌های غیرمجاز با توجه به مواد این قانون از جمله مصوبات این جلسه بود.

ضرورت انجام استعلام هفت‌گانه از راهور و نهادهای ناظر انتظامی… برای صدور مجوز فعالیت رانندگان سرویس مدارس و الزام سرویس‌های مدارس به نصب هولوگرام از دیگر مصوبات این جلسه بود.