تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3775526
شناسه : 3775526
تاریخ :
حاجی‌پور:غدیر بهترین چمن ایران را دارد/ شیرآلات را می‌دزدند! اقتصاد ایران: از نگاه مدیر تیم استقلال خوزستان، چمن ورزشگاه غدیر اهواز بهترین چمن استادیوم‌های فوتبال کشورمان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

البرز حاجی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره فیلمی که در برنامه «فوتبال برتر» از شرایط نامناسب ورزشگاه غدیر اهواز برای میزبانی از دیدارهای لیگ برتر فوتبال منتشر شد، اظهار داشت: از قسمت‌هایی فیلمبرداری شد که یک روز کار دارد. اگر شیرآلات را از الان نصب کنیم، آن را می‌دزدند! ما چنین مشکلاتی داریم و شیرآلات را روز آخر نصب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کار مربوط به نور استادیوم تا پایان هفته به اتمام می‌رسد، به تسنیم گفت: اصلاحات زمان‌بر و پُرهزینه ورزشگاه غدیر به زمین چمن و نور ورزشگاه مربوط می‌شود که انجام شده است. ورزشگاه غدیر بهترین چمن ایران را دارد. چند بخش زمین خالی از چمن است که پیمانکار گفت می‌خواهد ابتدا چمن پایداری پیدا کند و بعد قطعه‌گذاری کنیم. 95 درصد زمین سالم و یکپارچه است.

مدیر تیم استقلال خوزستان در مورد سایر بخش‌های ورزشگاه غدیر که نیاز به مرمت داشت، خاطرنشان کرد: اتاق ناظران و داوران و رختکن‌ها، فضاهایی است که به آن نیاز داریم و مشکلی ندارند. یک سالن بزرگ برای نشست خبری داریم که در حال تکمیل آن هستیم و نشست‌های خبری تا آن زمان در یک سالن دیگر برگزار می‌شود.

حاجی‌پور درباره آمادگی ورزشگاه غدیر برای میزبانی از بانوان تصریح کرد: ورود بانوان نیاز به مجوز  دارد و ما حتی نتوانستیم تماشاگران خانم را به ورزشگاه شهدای فولاد بیاوریم. نرده‌های بخش بانوان آماده نصب است و باید نور محوطه این بخش را افزایش بدهیم. باید گیت‌ها را نصب کنیم تا با صدور مجوز، بانوان به ورزشگاه بیایند. همچنین نیاز به نصب 150 تا 200 صندلی در ورزشگاه داریم که مشکلی از این بابت نیست.

انتهای پیام/