تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3775505
شناسه : 3775505
تاریخ :
مهری اهل حاشیه سازی نیست/ مقابل الاهلی باید روی به شانس بیاوریم اقتصاد ایران: کارشناس فوتبال در رابطه با جذب بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سعید مهری اهل جنجال و حاشیه نیست و امیدوارم عملکردش در پرسپولیس خوب باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا و دیدار با الاهلی عربستان آماده می‌شود و از این رو مدیران باشگاه روز گذشته دو بازیکن جدید دیگر (لوکاس ژوائو و سعید مهری) را به خدمت گرفتند تا پرونده نقل و انتقالاتی سرخ‌ها در پنجره تابستانی بسته شود.

امیرحسین اصلانیان در رابطه با دو خرید جدید باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در خصوص جذب «ژوائو» باید بگویم که شناختی نسبت به این بازیکن ندارم و مهم این است که ببینیم در داخل زمین چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت و شرایط بدنی او چگونه است. قد بلند «ژوائو» یکی از نکات مثبت جذب او است و پرسپولیس نیاز به یک بازیکن سرزن داشت و امیدوارم شرایط فنی او هم مورد تأیید قرار بگیرد و بتواند به کارهای تاکتیکی تیم کمک کند.

او ادامه داد: امیدوارم مسئولان سازمان لیگ با خواسته باشگاه پرسپولیس برای قراردادن نام «اوستون ارونوف» در لیست بازیکنان زیر ۲۵ سال موافقت کنند تا لیست پرسپولیس تکمیل تر از گذشته شود. مدیرعامل باشگاه زودتر باید به فکر جذب بازیکن می‌افتاد و دلیل اینکه جذب بازیکنان را طولانی کرد، نمی‌دانم.

مهری از لحاظ فنی متوسط است

اصلانیان در رابطه با جذب سعید مهری گفت: مهری بازیکن بی حاشیه و آرامی است و اصلاً اهل جنجال نیست. از لحاظ فنی هم در سطح متوسطی قرار دارد. بازیکنی که به آن بازی داده نشود در تیم‌های سرخابی نابود می‌شود و باید به جایی برود که بتواند خودش را نشان دهد چون عمر فوتبالی کوتاه است.

مهری اهل حاشیه سازی نیست/ مقابل الاهلی باید روی به شانس بیاوریم

برای بازی با الاهلی باید به شانس و اقبال روی بیاوریم

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار پرسپولیس و الاهلی عربستان در لیگ نخبگان آسیا گفت: به نظرم پرسپولیس یک بازی بسیار سختی را در پیش دارد و هیچ توقعی از این تیم نیست. با توجه به زمین‌هایی که در ایران موجود است، بازیکنان نمی‌توانند تاکتیک‌های خودشان را تمرین کنند و برای بازی با الاهلی باید به شانس و اقبال روی بیاوریم. ما برای شرکت در مسابقات آسیایی ابزار آن را نداریم و در حد مسابقات آسیایی هم تیم‌های ما هزینه نکرده‌اند.

هرچه قدر هزینه‌ها در لیگ برتر افزایش می‌یابد، کیفیت‌ها کاهش پیدا می‌کند

او افزود: برای چنین دیدارهایی باید روی غیرت ایرانی بازیکنان و شانس حساب باز کنیم و سطح توقع خودمان را باید پایین بیاوریم. در لیگ برتر هم هرچه هزینه‌ها را افزایش می‌دهیم به جای اینکه کیفیت بالاتر رود، بدتر کیفیت کاهش پیدا می‌کند. ما اکنون زمین مناسب برای تمرین نداریم و حتی نمی‌توانیم بازی‌های خودمان را برگزار کنیم و این موضوع خیلی بد است. متأسفانه امسال سرخابی‌ها بیشتر از همه ضرر می‌کنند چون نمی‌توانند از حریفان خودشان میزبانی کنند.

امیدوارم پرسپولیس حداقل یک جام کسب کند

اصلانیان تصریح کرد: پرسپولیس باید در لیگ برتر با تیم‌هایی از جمله تراکتور، سپاهان و استقلال تهران رقابت کند و باشگاه تراکتور با هزینه‌هایی که کرده به دنبال کسب حداقل یک جام است. البته این را هم بگویم که سایر تیم‌ها هم دست و پا بسته نیستند و نمی‌توان گفت که همه بازی را می‌توان به راحتی پیروز شد. پرسپولیس باید تمام تلاشش را بکند تا حداقل از بین جام حذفی و لیگ برتر در یک رویداد عنوان قهرمانی را به دست آورد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطر نشان کرد: بازی به بازی باید پیش برویم و در بازه زمانی کنونی به دلیل عدم داشتن زمین مناسب نمی‌توانیم تاکتیک‌های تیمی را اجرا کنیم. تیم‌هایی که بازیکنان خوب و تاکتیکی در ترکیب خود ندارند می‌توانند از این موقعیت استفاده کنند و نتایج بهتری را کسب کنند و تیم‌هایی هم که ضعف در بازی‌سازی دارند روی به بازی‌های بلند می‌آورند.