تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3775498
شناسه : 3775498
تاریخ :
مدیرعامل کوینکس از رشد بلندمدت توانمندسازی کاربران می‌گوید اقتصاد ایران: مدیرعامل کوینکس در مصاحبه‌ی اخیر خود، به اقدامات و برنامه‌های این صرافی برای توانمندسازی کاربران در حوزه‌ی کریپتو و چالش‌های پیش رو پرداخت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

با بلوغ بازار ارزهای دیجیتال، صرافی‌ها همچنان نقش حیاتی خود را به‌عنوان مراکز اصلی معامله و نقدینگی حفظ کرده‌اند. این پلتفرم‌ها با چالش‌های متعددی ازجمله تغییر قوانین نظارتی و نوآوری‌های تکنولوژیک مواجه می‌شوند.

در شرایطی که چارچوب‌های قانونی فضای کریپتو به‌طور مداوم تغییر می‌کنند و از طرفی با بی‌ثباتی اقتصادی مواجه هستیم، صرافی‌ها برای حفظ مزیت رقابتی خود باید بین امنیت، تجربه‌ی کاربری و رعایت مقررات تعادل ایجاد کنند. کوینکس (CoinEx) یکی از صرافی‌هایی محسوب می‌شود که با تمرکز بر نوآوری‌های کاربرمحور و حفظ هویت منحصربه‌فرد خود، از سال ۲۰۱۷ جایگاه محکمی در بازار برای خود دست‌وپا کرده است.

CoinEx که تاکنون بیش از ۱۰ میلیون کاربر در بیش از ۲۰۰ کشور جهان دارد، به‌عنوان یکی از صرافی‌های معتبر در دنیای کریپتو شناخته می‌شود. این صرافی با ارائه‌ی طیف گسترده‌ای از توکن‌ها و خدمات با شعار «خوب، سریع، کامل» جایگاه خود را تقویت کرده است.

لوگو کوینکس روی دست با زمینه گرافیکی رنگی
Coinex

هایپو یانگ، مدیرعامل کوینکس در مصاحبه‌ با کوین‌تلگراف، به تشریح راهبردهای بلندمدت و تعهد این صرافی به رشد بلندمدت توانمندسازی کاربران و ایجاد ارزش پایدار برای آن‌ها و اکوسیستم کریپتو پرداخته و به نقش توکن CET به‌عنوان ابزار کلیدی در ارتباط با کاربران اشاره کرده است.

به گفته‌ی یانگ، بازار کریپتو در سال‌های اخیر تغییرات زیادی را تجربه کرد. در ابتدای شروع کار کوینکس در سال ۲۰۰۷، این بازار را تکنولوژی‌دوستان و علاقه‌مندان اولیه به رمزارز اداره می‌کردند، اما امروزه با بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر و ارزش بازار بیش از ۲ تریلیون دلار، این حوزه رشد قابل‌ توجهی کرده است.

کوینکس با تمرکز بر رعایت قوانین، امنیت و ارائه‌ی تجربه‌ی کاربری ساده و حرفه‌ای، موفق شد در این بازار رقابتی، جایگاه ویژه‌ای به‌دست آورد. این صرافی با همکاری پروژه‌ها و خدمات‌دهندگان برتر جهانی، راهبرد خود را به‌خوبی اجرا کرده است.

گواهی ذخیره دارایی کوینکس
Coinex

براساس اعلام مدیرعامل کوینکس، بیش از ۴۰۰ کارمند در سرتاسر جهان، هسته‌ی اصلی موفقیت این صرافی محسوب می‌شوند. تیم کوینکس از افراد متخصص در حوزه‌ی بلاک چین، فین‌تک و بازاریابی تشکیل شده‌اند و با همکاری بالا و فرهنگ کاری قوی، استراتژی‌های جهانی کوینکس را به‌خوبی پیاده کرده است.

مقالات مرتبط:
  • مدیرعامل کوینکس از چالش‌های توسعه کسب‌وکار در صنعت رمزارز می‌گوید
  • بازار رمزارز از نگاه کوینکس: چه عواملی روی قیمت تأثیر گذاشتند؟

تمرکز کوینکس بر بهبود تجربه‌ی کاربری و نوآوری‌های تکنولوژیک است. این شرکت به‌جای دنبال‌کردن روندهای کوتاه‌مدت، به ارائه‌ی ارزش‌های پایدار به کاربران تعهد دارد. صرافی مورد اشاره با توسعه‌ی اکوسیستم خود، ازجمله راه‌اندازی پروژه‌هایی مانند CoinEx Charity و CoinEx Wallet، به سمت آینده‌ حرکت می‌کند.

توکن CET نقش مهمی در تقویت ارتباط با کاربران و افزایش انگیزه‌ی آن‌ها برای مشارکت در پلتفرم کوینکس دارد. کاربران با نگه‌داری و استفاده از CET از تخفیفات و امتیازات ویژه بهره‌مند می‌شوند که وفاداری و تعامل آن‌ها را با پلتفرم افزایش می‌دهد.