تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775458
شناسه : 3775458
تاریخ :
همه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر گفت: همه ما باید با حفظ وحدت و همدلی، ادامه دهنده راه شهدای والامقام که همان تحقق آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است باشیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمد زاده صبح سه شنبه در دیدار با خانواده‌های شهیدان «علی احمدی»، «حسین مظفری» در روستای باغ چرخ و «حسین علوی» در روستای بنه گز با تقدیر از صبوری و استقامت خانواده‌های معظم شهدا در راه دفاع از کیان انقلاب اسلامی عنوان داشت: همسران و مادران و پدران شهدا اسطوره صبر، ایثار و مقاومت در جامعه و برای همه مردم الگو هستند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: خانواده شهدا با صبر و استقامت پس از چندین دهه با همه مشکلات مختلف ساختند و راه شهیدان را ادامه دادند و در واقع هدف شهدا اعتلای دین و عزت مسلمین و وفای به عهد و پیمان بود.

وی خاطرنشان کرد: در این برهه نیز بر ما لازم است که با حفظ وحدت و همدلی، ادامه دهنده راه شهدای والامقام که همان تحقق آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است باشیم و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را همواره بر افراشته نگه داریم.

محمد زاده بیان کرد: ما مدیون از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری پدر و مادر خانواده‌ای شهدا و ایثارگران هستیم چراکه عزت و اقتدار کشور توسط شهدا رقم خورد و هدف والای شهدا تشکیل تمدن اسلامی و وصل شدن این انقلاب به نهضت جهانی امام زمان (عج) بود.