تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3775416
شناسه : 3775416
تاریخ :
اصغری: نیمکت‌نشینان تیم‌ها دو برابر سقف ما می‌خواهند اقتصاد ایران: مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک به تشریح آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی این باشگاه پرداخت و گفت: برخی بازیکنان با وجود عدم تیم حاضر نیستند پیشنهاد ما را بپذیرند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله اصغری درباره نگرانی هواداران برای جذب بازیکن جدید عنوان کرد: باشگاه و کادر فنی تیم کاملاً نسبت به این دغدغه آگاه هستند و حتی پیش از شروع بازه نقل و انتقالات پیگیر این موضوع بودند که اقدامات خوبی هم در این زمینه صورت گرفت و تمدید قرارداد بازیکنان انجام شد، اما در راستای جذب بازیکن محدودیت‌هایی وجود داشت.

وی با اشاره به حفظ شاکله اصلی تیم با نظر سید مجتبی حسینی اظهار کرد: جدایی برخی بازیکنان در اختیار باشگاه نبود، اما مهره‌های کلیدی که نیاز به تمدید قرارداد بود را مدیریت باشگاه در اولین اقدام و کوتاه‌ترین زمان ممکن حفظ کرد.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: امیر نوری، سید مهران موسوی، رضا جبیره، محمدامین کاظمیان، شروین بزرگ و … قراردادشان با باشگاه به پایان رسیده و هر کدام پیشنهادهای به مراتب بهتر داشتند، اما با درایت باشگاه، تمام این نفرات حفظ شدند و اکنون در کنار تیم هستند و علاوه بر آن، تمدید قرارداد برخی بازیکنان که یک فصل باقی مانده بود هم انجام گرفت تا برای سال آینده هم این تیم حفظ شود.

اصغری درباره انتقاداتی که نسبت به جذب بازیکنان جوان وجود دارد، ابراز کرد: این حق طبیعی مردم عزیز اراک و هواداران آلومینیوم است که نسبت به تیم دغدغه داشته باشند، اما فراموش نکنیم که سال گذشته نیز در همین مقطع این مسائل مطرح شد و بازیکنانی که جذب شدند، مورد انتقاد قرار گرفتند ولی در پایان فصل، تمام آنها پیشنهادهای جالب توجه از باشگاه‌های بزرگ ایران داشتند و در این بین، مهدی لیموچی با توجه به بند فسخ، منافع باشگاه و درآمدزایی خوبی که انجام شد، به سپاهان پیوست.

وی یادآور شد: باشگاه مدت‌ها است در نقل و انتقالات به طور جدی فعالیت می‌کند و مذاکرات خود را با بهترین بازیکنانی که شرایط جدایی از باشگاه‌های خود دارند یا آزاد هستند را انجام داده، اما مشکلات جدی در مسیر مذاکرات وجود دارد که موجب شده به آلومینیوم نیایند.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم با بیان اینکه باشگاه بر اساس بودجه مصوب یارگیری کرده، گفت: تعدادی از بازیکنانی که مدنظرمان هستند، ارقام عجیب و غریبی درخواست کرده‌اند و مبالغی عنوان می‌کنند که فاصله زیادی با سقف بودجه ما دارد، سرسام‌آور بوده و از سوی دیگر با سیاست‌های باشگاه هم‌خوانی نداشته است.

اصغری یادآور شد: تعدادی از بازیکنان مدنظر آلومینیوم که بعضاً نیمکت‌نشین در تیم‌های خود هستند، تحت قرارداد با دیگر باشگاه‌ها هستند که آن باشگاه، مبالغ عجیبی برای رضایت‌نامه می‌خواهد و از سوی دیگر خود بازیکن هم دو، سه برابر بیشتر از سقف بودجه ما درخواست کرده است.

وی تصریح کرد: هواداران آلومینیوم اراک مطمئن باشند که باشگاه و سرمربی تیم نسبت به نگرانی آنها توجه دارند و سعی می‌کنند در زمان باقی مانده نقل و انتقالات، در راستای تقویت تیم اقدام نمایند.