تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3775402
شناسه : 3775402
تاریخ :
هشدار هواشناسی: رگبار و رعد و برق در برخی از نقاط کشور اقتصاد ایران: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق در برخی نقاط کشور و وزش باد شدید در نوار شرقی، بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب غرب کشور خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به پزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنافصادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۲۰ شهریور) در شمال استان آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر، بارش پراکنده و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: چهارشنبه (۲۱ شهریور) در ساعات بعد از ظهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر، وزش باد و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش رو خواهیم داشت.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: پنجشنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ شهریور) در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی رگبار باران رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد. شنبه (۲۴ شهریور)در دامنه و ارتفاعات البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می.شود.

او خاطر نشان کرد: طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و جنوب غرب کشور در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید، گاهی گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود. امروز و فردا شرق دریای عمان مواج است.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۱ شهریور) صاف، گاهی وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۰ و ۳۳ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۲ شهریور) صاف تا کمی ابری، در بعد از ظهر گاهی وزش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۰ و ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۶ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۹ و ۴۸ درجه سانتیگراد خنک‌ ترین و گرم ‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.