تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775399
شناسه : 3775399
تاریخ :
دستگاه‌های اجرایی عاری از فساد باعث سلامت جامعه می شوند اقتصاد ایران: کرمان_رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: اگر خواهان ایجاد یک جامعه سالم و عاری از تخلف هستیم باید از دستگاه‌های اجرایی سالم بهره مند باشیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، روز سه شنبه در آئین تودیع و معارفه بازرس کل استان کرمان افزود: دستگاه اجرایی سالم با استفاده از انسان‌های سالم، سلامت جامعه را تأمین می‌کنند و این سلامت حاصل نمی‌شود مگر با سازوکار نظارت درست بر دستگاه‌ها، و بر اساس قانون سازمان بازرسی بر همه دستگاه‌ها نظارت همه جانبه دارد.

وی با تشکر از زحمات احمد آبیار در سازمان بازرسی استان کرمان گفت: آقای آبیار بر مجموعه‌های اداری استان کرمان نظارت مناسبی داشتند و با راهنمایی خوبی که به مدیران اجرایی ارائه می‌دادند شرایط استان وضعیت مناسبی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی، همچنین با تبریک انتصاب دادخدا سالاری به عنوان بازرس کل جدید استان، افزود: وی سال‌ها در مسند دادستانی استان کرمان ارتباط و تعاملات خوبی با مردم، ظابطین و دستگاه‌های اجرایی داشتند.

وی با بیان این مطلب که هرچه نظارت بیشتر باشد جامعه سالم‌تر می‌شود، گفت: انشاالله سازمان بازرسی استان با مدیر کل جدید خود بتواند آنچنان که در سند تحول پیش بینی شده است بیش از پیش در اجرای مأموریت‌های خود موفق باشند.