تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3775397
شناسه : 3775397
تاریخ :
نصیبی: به بهترین شکل از چمن ورزشگاه آزادی محافظت کردیم اقتصاد ایران: مدیر مجموعه ورزشی آزادی تأکید کرد، به بهترین شکل ممکن از چمن این ورزشگاه محافظت شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، داوود رفعتی دبیر کارگروه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر شب گذشته خبر داد دیدار پرسپولیس - النصر که در تاریخ 29 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد، افتتاحیه ورزشگاه آزادی خواهد بود، البته رفعتی اعلام کرد ورزشگاه آزادی زودتر از بازی پرسپولیس - النصر آماده خواهد شد.

 

مهدی نصیبی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در واکنش به صحبت‌های داوود رفعتی به تسنیم گفت: قطعاً بحث آماده‌سازی ورزشگاه آزادی خیلی زودتر از تاریخ برگزاری دیدار پرسپولیس - النصر نهایی خواهد شد. همکاران ما شبانه‌روز در حال کار هستند تا هرچه زودتر ورزشگاه به بهره‌برداری برسد. ما نمی‌توانیم تاریخ دقیقی اعلام کنیم، اما تمام تلاش و توان‌مان را به کار گرفتیم تا هرچه زودتر ورزشگاه آزادی آماده میزبانی از تیم ملی، پرسپولیس و استقلال شود.

وی در واکنش به این موضوع که با وجود بازسازی‌های صورت گرفته، ممکن است چمن ورزشگاه آسیب ببیند، تصریح کرد: به هیچ عنوان این اتفاق نیفتاده است. ما به بهترین شکل از چمن ورزشگاه محافظت کردیم و همین امروز اگر فعالیت بازسازی به اتمام برسد، آماده برگزاری مسابقات هستیم. ما در کنار کارهای عمرانی که در ورزشگاه صورت گرفته است، با تمام جدیت برای حفظ و نگهداری از  چمن هم کار کردیم.

انتهای پیام/