تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775393
شناسه : 3775393
تاریخ :
۲۷ تابلوی غیرمجاز از محورهای خراسان شمالی جمع‌آوری شد اقتصاد ایران: بجنورد_ معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از جمع آوری ۲۷ تابلو غیر مجاز از محورهای خراسان شمالی خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علی پرتونیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: راهداران خراسان شمالی طی امسال به منظور ایمن سازی و کاهش بار ترافیک و تصادفات جاده‌ای، ۲۷ تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی غیرمجاز را از محورهای مواصلاتی جمع‌آوری کردند.

وی با بیان اینکه ۶۱ تابلوی اختصاصی و ۵۰ تابلوی تبلیغاتی دارای قرارداد با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، تصریح کرد: بر اساس قانون ایمنی راه‌ها، نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌ها باید با مجوز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، مجوز مربوطه را مطابق استانداردهای لازم دریافت کنند.

پرتونیا جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز از محورها را بر بهبود نمای بصری جاده‌ها مؤثر دانست و ادامه داد: نصب تابلوهای غیر مجاز در محورها موجب اختلال در تردد و ایمنی وسایل نقلیه و سوانح رانندگی می‌شود.