تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3775380
شناسه : 3775380
تاریخ :
دوره آموزشی شناسایی و ارجاع زودهنگام افراد دارای معلولیت اقتصاد ایران: کمیته بین‌المللی صلیب سرخ از برگزاری دوره آموزشی «شناسایی و ارجاع زودهنگام افراد دارای معلولیت» با همکاری هلال‌احمر و یونیسف خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، افتتاحیه دوره آموزش «شناسایی و ارجاع زودهنگام افراد دارای معلولیت» برای داوطلبین جمعیت هلال‌احمر ایران و با حضور نمایندگان ۳ استان تهران، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان، در اداره کل توانبخشی هلال احمر برگزار شد.

این دوره در قالب دوره آموزش مربیان و به صورت آزمایشی، توسط کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر ایران و خانه‌های هلال‌احمر برگزار می‌شود. فاز اصلی این دوره آموزشی، با حضور نمایندگان سایر استان‌های کشور اجرا خواهد شد.

پیمان پیشگاهی، رئیس اداره کل توانبخشی جمعیت هلال‌احمر ایران گفت: این طرح پس از اجرای دوره آزمایشی، بهینه‌سازی و سپس اجرای گسترده، می‌تواند توسعه خوبی را در آینده در راستای غربالگری و تشخیص بیماری‌های حوزه توانبخشی ایجاد کند.

ونسان کاسارد، رئیس دفتر نمایندگی کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در ایران نیز درباره این دوره آموزشی گفت: این دوره بخشی اساسی در ارائه خدمات اثربخش و کارآمد برای افراد دارای معلولیت خواهد بود.