تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775376
شناسه : 3775376
تاریخ :
۲ واحد متخلف فروش داروهای غیرمجاز در میبد پلمب شد اقتصاد ایران: یزد- سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد از پلمب دو واحد متخلف فروش داروهای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد، رضا میرشمسی گفت: در راستای طرح تشدید اقدامات نظارتی و کنترلی در حوزه اصناف به منظور صیانت از سلامت مردم و برخورد با متخلفینی که با اعمال و اقدامات خود موجب تهدید علیه سلامت مردم می شوند دو واحد صنفی متخلف با هماهنگی و دستور دادستان شهرستان پلمب شد.

وی افزود: متاسفانه تخلفاتی مبنی بر دخالت در امور درمان و فروش دارو های غیرمجاز در حوزه صنوف عطاری و سوپرمارکت ها طی بازدید بازرسان بهداشت ، نظارت بر درمان، پلیس اماکن نیروی انتظامی،پلیس آگاهی و همچنین گزارشات مردمی مشاهده شد.

میرشمسی ادامه داد: این امر تهدیدی علیه سلامت عمومی محسوب می شود و تبعات سنگینی به دنبال دارد که علاوه بر پلمب صنف متخلف، موارد به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد با اشاره به ممنوعیت فروش هر گونه دارو بویژه داروهای ترک اعتیاد در سطح واحد های صنفی عطاری و سوپرمارکت ها از کلیه همشهریان خواست در صورت مشاهده تخلفات مشابه، موارد را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.