تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3775373
شناسه : 3775373
تاریخ :
دختران کاراته‌کا خراسان‌شمالی در مسابقات بین‌المللی درخشیدند اقتصاد ایران: بجنورد_ رئیس هیأت کاراته خراسان شمالی گفت: ۱۱ دختر کاراته‌کای خراسان شمالی در مسابقات بین‌المللی هشتمین خورشید مدال‌های رنگارنگ کسب کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمدرضا کیانفر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دومین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جام هشتمین خورشید به میزبانی مشهد مقدس در دو بخش آقایان و بانوان در دو سیستم کنترلی و آزاد در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در حال برگزاری است.

وی به نتایج کسب شده در بخش بانوان اشاره کرد و گفت: در بخش بانوان نزدیک به یک هزار شرکت کننده حضور داشتند که ۵۴ کاراته‌کا بانو از خراسان شمالی در این رقابت‌ها حضور داشتند.

رئیس هیأت کاراته خراسان شمالی بیان کرد: در پایان این رقابت‌ها در بخش کومیته در رده سنی نونهالان در وزن ۴۷ کیلوگرم نازنین‌زهرا بابایی نژاد مدال برنز، الیا آل‌شیخ در رده سنی نونهالان وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در بخش کومیته به مدال نقره دست پیدا کرد.

کیانفر ادامه داد: زهرا اژدری در رده سنی نونهالان وزن مثبت ۵۲ کیلوگرم در بخش کومیته مدال طلا و در همین وزن آسنا فاخر کریمی مدال برنز کسب کردند.

رئیس هیأت کاراته خراسان شمالی تصریح کرد: زهرا محمدی در رده سنی نوجوانان وزن ۴۷ کیلوگرم در بخش کمیته مدال برنز، ملیکا فرحزاد در بخش کومیته رده سنی جوانان وزن ۶۱ کیلوگرم مدال برنز، مبینا ظهرابی در وزن ۴۸ کیلوگرم رده سنی جوانان در بخش کومیته به مدال نقره دست پیدا کرد.

وی افزود: صبا علیزاده در رده سنی جوانان وزن ۶۶ کیلوگرم در بخش کومیته مدال نقره و در همین وزن فاطمه منصوری به مدال برنز رسید، مریم سالاری در رده سنی امیدها وزن ۶۱ کیلوگرم در بخش کومیته مدال برنز و بهاره ایزانلو در رده سنی بزرگسالان وزن ۶۱ کیلوگرم در بخش کومیته مدال نقره و در همین وزن کیانا حیدری مدال برنز کسب کردند.

کیانفر با اشاره به داوران این مسابقه اظهار کرد: زینب تقی‌زاده و حانیه حامدی از خراسان شمالی در این رقابت‌ها قضاوت کردند.