تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3775356
شناسه : 3775356
تاریخ :
معاون بهداشت وزارت بهداشت: اهمیت نقش متخصصان زنان در پیشبرد اهداف جمعیت کشور اقتصاد ایران: معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه نقش متخصصان زنان در حوزه جمعیت انکارناپذیر است، گفت: بسیاری از امور مرتبط با افزایش جمعیت، بر عهده وزارت بهداشت است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر حسین فرشیدی در آیین افتتاحیه «نشست کشوری سلامت مادران و جوانی جمعیت» که صبح امروز، سه‌شنبه، ۲۰ شهریور ماه در مرکز قلب و عروق شهید رجایی برگزار شد، اظهار کرد: نقش متخصصان زنان در حوزه جمعیت انکارناپذیر است. وزارت بهداشت، پیش از بارداری تا تولد فرزند با موضوع جمعیت در ارتباط است و این موضوع در نظام بهداشتی قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از اموری که در جهت تحقق خواسته و مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص افزایش جمعیت نقش دارند بر عهده وزارت بهداشت است، افزود: فرصت خوبی در دولت ایجاد شده است؛ چرا که شخص اول قوه مجریه یعنی دکتر پزشکیان با مسائل و مشکلات نظام سلامت آشنا است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان اینکه خواهان غرق‌شدن در مواد قانونی نیستیم، اظهار کرد: فقط نباید به تصویب قانون و مواد قانون محدود شویم بلکه باید با اقدامات خود نشان دهیم که خواهان اجرای امور هستیم.